Praca: Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Oddziale Remontów i Usuwania Awarii


Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Oddziale Remontów i Usuwania Awarii


(Pion Wody/ Zakład Sieci Wodociągowej / Oddział Remontów i Usuwania Awarii)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Mikkego 4
Nr ref.: 194/2024


Umowa na zastępstwo – z możliwością przedłużenia

Naszym pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
  • udział w komisjach na terenie m.st. warszawy na wezwania organów miasta
  • koordynacja z jednostkami zewnętrznymi i wewnętrznymi dotycząca prac prowadzonych na sieci wodociągowej
  • przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji szacunkowej wartości zamówienia, uzasadnień oraz wszystkich dokumentów przygotowywanych w celu przeprowadzenia postępowań przetargowych na rzecz oddziału
  • prowadzenie statystyki oddziału
  • przygotowanie dokumentacji do odtworzenia nawierzchni dla firm zewnętrznych i nadzór nad realizacją umowy, tj. obmiary zakresów odtworzenia w terenie, po uzyskaniu danych z terenu tworzenie graficznie i w arkuszu kalkulacyjnym pakietów odtworzenia nawierzchni asfaltowych po usuniętych awariach wodociągowych oraz wymienionych przewodach wodociągowych metodą krakingu statycznego, wprowadzanie do systemu mb gis utility danych z gotowego pakietu odtworzenia nawierzchni asfaltowych – pozycja dla wykonawcy
  • przygotowanie dokumentacji do wykonania badań wskaźników zagęszczenia gruntu i nadzór nad realizacją umowy, wprowadzanie danych do systemu mb gis utility
  • biegła obsługa systemu siren, nadawanie numerów pism wychodzących, sprawdzanie płatników, numerów wodomierzy itp.
  • wyjazdy w teren w celu ustalenia zakresu odtworzenia nawierzchni asfaltowych z zdm oraz zrikd po awariach wodociągowych, ustalenie i podpisywanie protokołu wprowadzenia wykonawcy tj. zrikd (zaległe nawierzchnie tymczasowe)
  • tworzenie opisów, weryfikacja zakresów wykonywania nawierzchni asfaltowych po wykonywanych pracach
  • prowadzanie zmian z terenu na mapę – korekta o dane rzeczywiste, archiwizacja szkiców z terenu
  • opiniowanie dokumentacji technicznej sieci wodociągowej pod względem eksploatacyjnym
Nasze wymagania:
  • wykształcenie średnie dla stanowiska starszy inspektor, wykształcenie wyższe dla stanowiska specjalisty
  • minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego dla stanowiska starszy inspektor, oraz 3 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego dla stanowiska specjalista
  • znajomości obsługi pakietu ms office na poziomie zaawansowanym;
  • prawo jazdy kategorii b
  • umiejętności efektywnej organizacji czasu pracy
  • mile widziana znajomość prawa budowlanego i ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
  • biegła obsługa komputera
  • komunikatywność, samodzielność, dokładność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
APLIKUJ TERAZ

Inspektor

Warunki pracy Praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, wymagająca dobrej organizacji czasu pracy. Nierównomierne natężenie obowiązków służbowych, praca wymagająca przestrzegania określonych przepisami terminów...

Inspektor wojewódzki

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w...

Inspektor wojewódzki

Warunki pracy - praca administracyjno-biurowa, - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, - permanentna obsługa klientów / przeprowadzanie kontroli, - zagrożenie korupcją. Praca wykonywana w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Mickiewicza 3....


Mistrz Elektroepilacji

Opis stanowiska: Przeprowadzanie zabiegów elektroepilacji, Indywidualne doradztwo dla klientów w zakresie przeprowadzanych zabiegów, Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta i higieny pracy, Aktywny udział w życiu salonu i jego promocji. Wymagania: Znajomość języka polskiego na...

Stolarz

do uzgodnienia Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:

Fryzjer

- strzyżenie damskie i męskie- koloryzacja, modelowanie - obsługa klienta- odbieranie telefonów i umawianie klientów- dbanie o porządek w miejscu pracy Wymagania inne: -gwarancja zatrudnienia po odbytym stażu 3 m-ce na umowę zlecienie

Monter stolarki budowlanej

dokonywanie pomiarów otworów okiennych, drzwiowych,szyb,rolet,przygotowywanie podłoża otworów montażowych, wykonywanie montażu okien, drzwi, rolet,szyb, obróbki otworów montazowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: umiejętność dokonywania pomiarów...