Praca: Koordynator odbioru odpadów



 

 

Koordynator odbioru odpadów
Miejsce pracy: Płock
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie i nadzór nad pracą oddziału.
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz, współpraca z Urzędami.
  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją umów na odbiór odpadów w ramach miejskiego/gminnego systemu gospodarowania odpadami,
  • Przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawie naliczenia kar za nieprawidłowości w realizacji umów
  • Nadzorowanie procesu reklamacji i analiza prawidłowego przebiegu tego procesu
  • Budowanie współpracy z klientami.
  • Tworzenie raportów do Zarządu.
  • Nadzór nad wykonywaniem kontraktów.
  • Zarządzanie, nadzorowanie, szkolenie i organizowanie pracy podległym pracownikom.
  • Prowadzenie rekrutacji, wdrażanie, szkolenie nowych pracowników.
  • Przygotowywanie grafików, rozliczeń godzinowych;
  • Zarządzanie zespołem, współpraca z Zarządem.
  • Nadzorowanie efektywnego wykorzystywania istniejących zasobów.
  • Monitorowanie i kreowanie najwyższych standardów pracy oraz jakości usług.
Wymagania:
  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe -zarządzanie, logistyka lub pokrewne.
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności zarządcze (osobowości lidera, umiejętności delegowania zadań, mierzenia wyników).
  • Samodzielności i kreatywności w realizacji powierzonych zadań.
  • Wysoki poziom asertywności i zdolności komunikacyjnych.
  • Umiejętność ustalania priorytetów, podejmowania decyzji oraz kierowania zespołem.
  • Sumienności, lojalności i dyskrecji.
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Szansę na rozwój zawodowy.
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Możliwość realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności.
  • Pakiet świadczeń socjalnych.
APLIKUJ TERAZ

Koordynator odbioru odpadów

Zakres obowiązków: Zarządzanie i nadzór nad pracą oddziału. Reprezentowanie firmy na zewnątrz, współpraca z Urzędami. Prowadzenie spraw związanych z realizacją umów na odbiór odpadów w ramach miejskiego/gminnego systemu gospodarowania odpadami, Przeprowadzenie postępowania...


IFRS 16 Administrative Specialist with Italian or French

Location: Wroclaw or Hybrid Job Description: We are seeking a detail-oriented IFRS 16 Administrative Specialist with proficiency in Italian and/or French. This administrative role involves meticulously reading and analyzing lease contracts, and subsequently entering contract data into the Planon...

Inżynier Sprzedaży klimatyzacji i pomp ciepła

Opis stanowiska Do głównych zadań Inżyniera Sprzedaży należy pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, (instalatorów, generalnych wykonawców, inwestorów B2B.) Wsparcie techniczne i doradztwo w doborze właściwych urządzeń dla potrzeb instalacji klimatyzacji czy pomp ciepła....

Inżynier Wsparcia sprzedaży / Administracja sprzedaży

Do głównych zadań będzie wsparcie Inżynierów Sprzedaży w obsłudze procesów handlowych i inwestycyjnych. Wsparcie przy ofertowaniu, doborze urządzeń, projektowaniu i wspieraniu procesu handlowego. Wymagania Doświadczenie na podobnym stanowisku w segmencie B2B Rzetelność i...

Pracownik produkcji

Zadania: Składanie części, podzespołów Stosowanie odpowiednich narzędzi i przyrządów zapewniających wymaganą jakość i dokładność montażu Przestrzeganie zakładowych standardów jakości Wymagania: Dyspozycyjność do pracy zmianowej Umiejętność pracy w zespole Oferta:...