Praca: Administrator osiedli


Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Administrator osiedli
Miejsce pracy: Lębork
Numer: StPr/24/0852
OBOWIĄZKI:
praca przy komputerze, obsługa klienta, kontrola estetyki i funkcjonowania osiedli
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lębork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 860 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

APLIKUJ TERAZ

Kierownik Zespołu Administratorów

Obowiązki: bieżąca kontrola jakości i kompletności wykonywania zapisów kontraktów firmy z klientami, sprawdzanie i zatwierdzanie projektów planów gospodarczych oraz projektów uchwał oraz kontrola procesu ich podejmowania, bieżący kontakt z przedstawicielami klientów (zarządy, rady,...

Kierownik internatu

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: Zadania: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem...

Zarządca nieruchomości

Zadania: prowadzenie pełnej obsługi nieruchomości przygotowywanie planów gospodarczych, uchwał, rozliczanie mediów, przygotowanie i prowadzenie zebrań nadzór nad realizacją przeglądów, serwisami technicznymi, pogotowiem technicznym nadzór nad procesem gwarancyjnym, zgłaszanie i nadzór...


Specjalista ds. finansowych

Zadania księgowanie faktur VAT w systemie Invoice4u kontrola pod względem formalno-prawnym i ilościowym dokumentów źródłowych będących podstawą do wystawiania faktur zakupowych i sprzedażowych rozliczenia i monitoring należności i zobowiązań sporządzanie analiz i raportów...

Inżynier budowy

Zadania przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kontraktowej będącej wsparciem Kierownika budów wsparcie techniczne Kierowników budów w zakresie weryfikacji dokumentacji projektowych na etapie przetargu/realizacji wsparcie Kierowników w trakcie przygotowania wycen robót na etapie przetargu...

Specjalista / Specjalistka ds kalkulacji

Zadania przygotowanie kalkulacji zarządzanie danymi w projektach w zakresie kosztów przygotowanie raportów bieżąca analiza kosztów w projektach kalkulacja robót w programie NORMA, Excel oraz iTWO Wymagania wykształcenie wyższe lub student /-tka ostatniego roku zaocznych studiów...

FP&A Analyst with Spanish

What the day will look like Dive into month-end processes, data crunching, consolidate results and provide meaningful insights to business managers Assist in the production of the monthly revenue and cost forecast and annual budgeting process Support preparation of revenue and cost...