Praca: Starszy inspektor


Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Zamość
Ogłoszenie o naborze Nr 143112

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
  • praca w Delegaturze LUW w Zamościu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.

Zakres zadań

  • Prowadzi ewidencję majątku ruchomego Delegatury (konta 011,013,020,021). Sporządza dokumenty przyjęcia, nalicza umorzenia środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, rozlicza przeprowadzoną inwentaryzację, przygotowuje dokumenty związane z likwidacją środków trwałych oraz pozostałych środków, uzgadnia salda na koniec roku z Biurem Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu, w celu zapewnienia racjonalnej gospodarki środkami ruchomymi oraz dostarczenia dokładnej informacji finansowej
  • Dokonuje wstępnej oceny prawidłowości i zgodności wystawianych dokumentów finansowych z zawartymi umowami oraz kalkulacjami przedstawionymi przez Biuro Informatyki i Obsługi Urzędu. Opisuje wystawiane faktury i analizuje koszty świadczonych usług. Sporządza zbiorcze zestawienia na materiały biurowe, sprzęt komputerowy oraz usługi, w celu zapewnienia bieżącej i ciągłej pracy Delegatury przy racjonalnym wydatkowaniu środków finansowych
  • Rozlicza i analizuje koszty rozmów telefonicznych w Delegaturze. Wystawia faktury za usługi telekomunikacyjne najemcom korzystającym z usług centrali, zgodnie z zawartymi umowami, w celu terminowego i prawidłowego rozliczania należności
  • Przyjmuje zlecenia na wykonanie napraw sprzętu i wyposażenia biurowego w pomieszczeniach Delegatury oraz przyjmuje zgłoszenia drobnych napraw i usterek od najemców w budynku Urzędu z ustaleniem terminu ich realizacji i sposobu wykonania, w celu zapewnienia właściwego stanu technicznego budynku
  • Przyjmuje zlecenia wyjazdu, wydaje karty drogowe, rozlicza czas pracy kierowców i zużycie paliwa w celu zapewnia realizacji usług transportowych na potrzeby Delegatury
  • Prowadzi sprawy związane z utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Delegatury, wewnątrz budynku Urzędu oraz wokół budynku na parkingach w celu zapewnienia odpowiednich sanitarnych i higienicznych warunków pracy w Delegaturze oraz racjonalnego gospodarowania przeznaczonymi do tego środkami i narzędziami
  • Prowadzi rejestr wynajmu sali konferencyjnej oraz zapewnia stosowną obsługę narad i konferencji, w celu zapewnienia racjonalnego wykorzystania sali konferencyjnej oraz zapewnienia właściwej oprawy organizowanych spotkań

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość przepisów ustaw: o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o rachunkowości, o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość Rozporządzenia rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe
  • Obsługa programów komputerowych dedykowanych do prowadzenia ewidencji składników majątku
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy w sytuacjach nieprzewidzianych
  • Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office w szczególności Word i Excel
APLIKUJ TERAZ

Wartownik w Wydziale Bezpieczeństwa Fizycznego w Biurze Organizacyjnym

Zadania realizowane na stanowisku: gotowość do natychmiastowego użycia przydzielonej broni, środków przymusu bezpośredniego oraz innego wyposażenia, obsługa systemu ewidencji kontroli dostępu, obsługa elektronicznego systemu obrotu kluczami, udział w szkoleniach z zakresu bezpieczeństwa...

Inspektor farmaceutyczny

Warunki pracy praca biurowa, praca w terenie związana z przeprowadzaniem kontroli, stres związany z obsługą klienta, zagrożenie korupcją, w siedzibie urzędu - praca przy komputerze (lokal inspektoratu położony na 1 piętrze z dostępem do windy), wyjazdy w teren, praca poza siedzibą...

Inspektor

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w terenie i w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych oraz wysiłek...


Położna (Środowiskowo-Rodzinna) / Położny (Środowiskowo-Rodzinny)

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Herbu Oksza 26 w Warszawie. Praca w ramach POZ w Centrum Medycznym oraz w środowisku Pacjenta. Zapraszamy do współpracy.! My zadbamy o: ​​​​​​​ stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce. różnorodne formy...

Order picker bez znajomości języka

Czego potrzebujesz, aby odnieść sukces? Dobra kondycja fizyczna – dużo chodzenia Dostępność na dłuższy okres czasu (min. pół roku) Znajomość języka angielskiego NIE JEST WYMAGANA! Jakie są Twoje zadania? Jako Order Picker będziesz pracował na dwóch działach przy produktach o...

Technik Instalacji i Serwisu Urządzeń GPS

Twoje zadania: Montaż urządzeń GPS, sond paliwa i czujników Integracja systemów jak tachografy czy transmitery Opracowanie dokumentacji technicznej dla serwisu Budowanie dobrych relacji z klientami i zespołami w firmie Diagnoza i rozwiązywanie problemów technicznych Konfiguracja urządzeń...

Kierownik zespołu rozwiązań ryzyka operacyjnego

okres próbny centrala