Praca: Ekspert / Ekspertka ds. Strategii Customer Experience


Ekspert / Ekspertka ds. Strategii Customer Experience
Warszawa, Al. Jerozolimskie 160
  1. Projekty
  2. customer experience
  3. strategia
  4. B2C
  5. doświadczenia klienta
Oczekiwania
  • Masz doświadczenie z obszarów, w których w centrum uwagi jest Klient oraz budowanie jego pozytywnych doświadczeń (np. Customer Experience, Customer Journey, Obsługa Klienta, Marketing).
  • Masz doświadczenie w pracy w projektach, szczególnie prowadzonych metodami zwinnymi.
  • Cechuje Cię orientacja na klienta i budowanie jego pozytywnych doświadczeń.
  • Potrafisz analizować dane, wyciągać na ich podstawie wnioski i prezentować je.
  • Potrafisz pokazać wpływ wdrożeń na doświadczenia Klienta i zarekomendować działania z uwzględnieniem perspektywy biznesowej różnych interesariuszy.
  • Masz wysoką motywację do realizacji celów biznesowych.
  • Masz dobrą praktyczną znajomość Microsoft Office, szczególnie Excela oraz Power Pointa.
  • Komunikujesz się swobodnie w języku angielskim.
  • Cechuje Cię orientacja na współpracę i poszukiwanie nowych rozwiązań.
  • Znajomość branży telekomunikacyjnej oraz zainteresowanie nowymi technologiami (np. AI, chatGPT) będą dodatkowymi atutami.
Zespół
Twoja rola
  • Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów.
  • Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań.
  • Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów.
  • Realizowanie inicjatyw wspierających proces wdrożenia strategii. Współpraca z kluczowymi interesariuszami w zakresie definiowania i uruchamiania działań naprawczych.
  • Monitorowanie wdrażania strategii obszaru Doświadczeń Klientów.
  • Prowadzenie projektów strategicznych w Doświadczeniach Klientów.
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
  • umowa o pracę,
  • oferta socjalna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
Elastyczność:
  • praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
  • wewnętrzny rynek pracy.
Zdrowie:
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • programy prozdrowotne.
Satysfakcja:
  • kultura feedbacku,
  • premie finansowe,
  • nagrody za efekty pracy.
Komfort:
  • telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
  • zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
  • ergonomiczne biuro.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.

W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
APLIKUJ TERAZ

Starszy specjalista

Warunki pracy Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie. Zakres zadań Prowadzi sprawy związane z realizacją ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta. Opracowuje, opiniuje i uzgadnia założenia do projektów...

Analityk danych biznesowych

analiza danych biznesowych, przygotowywanie odpowiednich raportów i prezentacji Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Wymagania inne:

Architekt danych

Zakres obowiązków: Współtworzenie i utrzymanie architektury danych organizacji (biznesowe znaczenie danych, przepływy, powiązane procesy biznesowe). Utrzymywanie i rozwój standardów dotyczących transformacji danych, koordynacji prac w zakresie modelowania danych w korporacji....


Kierownik Apteki

Do naszego zespołu poszukujemy farmaceutów z pasją i zamiłowaniem, dla których misją jest niesienie pomocy i wsparcie Pacjentów. Wymagania: Wykształcenie wyższe farmaceutyczne Uprawnienia do pracy na stanowisku kierownika Otwartość na Pacjenta i troska o jego zdrowie Umiejętność...

Kierownik Salonu Optycznego

Opis stanowiska: Dbanie o poprawne funkcjonowanie salonu, zgodne ze standardami firmy Zapewnienie właściwej obsługi Klienta Zarządzanie personelem salonu oraz planowanie grafików Zarządzanie i optymalizowanie stanów magazynowych Odpowiedzialność za wyniki salonu Wymagania: Min. 3- letnie...

Optometrysta

Obowiązki: Wykonywanie badań wzroku pod dobór okularów i soczewek kontaktowych Szkolenie aplikacji soczewek kontaktowych Doradzanie odpowiedniej korekcji dostosowanej do potrzeb i oczekiwań pacjenta Stosowanie standardów obsługi klienta zgodnie z wymogami firmy Wymagania: Doświadczenie w...

Technik Farmaceutyczny Stażysta

Do naszego zespołu poszukujemy farmaceutów z pasją i zamiłowaniem, dla których misją jest niesienie pomocy i wsparcie Pacjentów. Nasze oczekiwania: Dyplom technika farmacji Dobra organizacja pracy Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania Znajomość programu Kamsoft będzie...