Praca: Customer Care Agent - Fluent English


Customer Care Agent - Fluent English
Work place: Kraków
 About us and our team 


Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe? If so, you are in the right place!

About your future role

The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with Nets. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making proficiency in various IT systems advantageous. 

Support We Provide: 

  • Transactions support 
  • Settlement reports 
  • Self-service portal usage 
  • Technical support on Terminals 
  • Invoice-related questions. 
  • Other customer concerns

Working Hours: 

  • Monday to Friday: 8:00 am to 4:00 pm 

Your key tasks and responsibilities are: 

  • Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. 
  • Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments 
  • Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information 
  • Providing technical support to merchants with Nets Card Terminals 
  • Supporting merchants with Nets Acquirer agreements
What makes you the best person for this job?

Your personal qualifications include: 

  • Fluent English (speaking and writing). Additional language is a plus 
  • Strong communication skills, both verbal and written 
  • Team player, enthusiastic about delivering a great customer experience 
  • Capable of technical reporting of IT incidents 
  • Detail-oriented with a strong customer mindset 
  • Conscientious and persistent in obtaining valid customer information 
  • Organized with the ability to prioritize tasks 

Competence and experience: 

  • Experience in customer service or contact centres with e-mail/task, Chat and call handling 
  • Relevant work experience and knowledge of the fintech business area are a great benefit 
  • Good cooperation skills with different stakeholders, both internal and external 
  • Excellent communication and collaboration skills 
  • Knowledge of corporate structure, business forms, subscription rules, card companies’ credit policies, AML, KYC, GDPR, e-commerce law, guidelines for e-commerce, and general knowledge of internet commerce are a great benefit 

Background and qualifications: 

  • Administrative background or experience with administrative tasks 
  • Experience with payment products and card services is beneficial but not required 
  • Proactive and diplomatic approach to customer’s support 
  • Strong commitment to assisting customers in resolving issues 
  • Result-oriented, service-minded, self-driven, and flexible 
  • Strong service orientation with an emphasis on quality and precise task execution 
  • Team player who understands the importance of collective effort to achieve success
Additionally, we offer next benefits:
  • Hybrid Working
  • Mobile phone/Internet subsidy
  • Trainings and courses
  • Sports benefits
  • Entertainment events for employees 
  • Medical insurance
  • Pension scheme (PPK) 
  • Competition Award 
  • Life, accident & critical illness Insurance 
  • Paid Sick Leave
  • Relocation bonus 
  • 20/26 days of holiday 
APLIKUJ TERAZ

Customer Care Agent - Fluent Danish or Norwegian

About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over...

Specjalista Obsługi Klienta

Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów...

Asystent ds. Obsługi Pacjentów

Najlepszy kandydat to taki, który: ​ swobodnie komunikuje się w języku angielskim , posiada doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży - mile widziane , jest dyspozycyjny w godzinach popołudniowych i min. dwie soboty w miesiącu, z łatwością buduje relacje, jest empatyczny, dobrze...


Magazynier

Twoje główne zadania: prawidłowe przyjmowanie dostaw asortymentu sprawdzanie jakości towaru odpowiednie rozlokowanie towarów na terenie magazynu utrzymanie porządku w miejscu pracy współpraca w zadaniach z pozostałym personelem sklepu Oczekujemy od Ciebie: dobrej organizacji pracy i...

Brukarz

Zatrudnię brukarzy i pomocnik brukarza na stałe na terenie Warszawy. Doświadczenie co najmniej roczne.

Inżynier budowy

Osoba zatrudniona na stanowisku inżyniera budowy odpowiedzialna będzie między innymi za nadzór na pracownikami, podwykonawcami, dokonywanie obmiaru, kontrola robót budowlanych , dostaw materiałów, bhp na budowie itp. wykształcenie wyższe techniczne – budownictwo, mile widziany...

Specjalista ds. prawnych / umów

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za opiniowanie i przygotowanie umów, pism , pełnomocnictw itd. dla inwestycji realizowanych przez spółkę. Obowiązki opiniowanie umów na etapie ofertowania weryfikacje i przygotowanie umów na roboty budowlane i instalacyjne,...