Praca: Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM


UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
zatrudni na stanowisko
referenta/specjalisty
w
Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Główne obowiązki:
  • prowadzenie spraw związanych z długoterminowym odpłatnym najmem/dzierżawą nieruchomości, powierzchni i lokali użytkowych,
  • prowadzenie spraw związanych z odprowadzaniem podatku od nieruchomości,
  • prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem badań klinicznych i eksperymentów medycznych,
  • prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem usług.
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie wyższe,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism,
  • skrupulatność, terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, w tym pracy zespołowej,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • chęć podejmowania nowych wyzwań oraz podnoszenia kwalifikacji.
Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
  • doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
  • znajomość środowiska administracyjnego Uczelni.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
  • możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
  • dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
  • dofinansowania do karty Multisport,
  • dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
  • dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
  • preferencyjnych pożyczek.
APLIKUJ TERAZ

IFRS 16 Administrative Specialist with Italian or French

Location: Wroclaw or Hybrid Job Description: We are seeking a detail-oriented IFRS 16 Administrative Specialist with proficiency in Italian and/or French. This administrative role involves meticulously reading and analyzing lease contracts, and subsequently entering contract data into the Planon...

Business Improvement Officer z językiem angielskim

Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...

Specjalista ds. Inwestycji

współpraca z różnymi działami obsługa bieżących spraw Zarządu analiza i negocjowanie warunków umów inwestycyjnych rozliczanie inwestycji ścisła współpraca z PM obsługa programów komputerowych wykształcenie wyższe (prawnicze/administracyjne) bardzo dobra znajomość pakietu MS...


IFRS 16 Administrative Specialist with Italian or French

Location: Wroclaw or Hybrid Job Description: We are seeking a detail-oriented IFRS 16 Administrative Specialist with proficiency in Italian and/or French. This administrative role involves meticulously reading and analyzing lease contracts, and subsequently entering contract data into the Planon...

Inżynier Sprzedaży klimatyzacji i pomp ciepła

Opis stanowiska Do głównych zadań Inżyniera Sprzedaży należy pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, (instalatorów, generalnych wykonawców, inwestorów B2B.) Wsparcie techniczne i doradztwo w doborze właściwych urządzeń dla potrzeb instalacji klimatyzacji czy pomp ciepła....

Inżynier Wsparcia sprzedaży / Administracja sprzedaży

Do głównych zadań będzie wsparcie Inżynierów Sprzedaży w obsłudze procesów handlowych i inwestycyjnych. Wsparcie przy ofertowaniu, doborze urządzeń, projektowaniu i wspieraniu procesu handlowego. Wymagania Doświadczenie na podobnym stanowisku w segmencie B2B Rzetelność i...

Pracownik produkcji

Zadania: Składanie części, podzespołów Stosowanie odpowiednich narzędzi i przyrządów zapewniających wymaganą jakość i dokładność montażu Przestrzeganie zakładowych standardów jakości Wymagania: Dyspozycyjność do pracy zmianowej Umiejętność pracy w zespole Oferta:...