Praca: Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych




Aktualnie Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Chorzów

Osoba na tym stanowisku odpowiada za wdrażanie strategii PR oraz za komunikację zewnętrzną. Na co dzień zajmuje się współpracą z dziennikarzami i lokowaniem ekspertów w mediach oraz prowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych (działanie organiczne), tworzy treści (artykuły, posty, filmy) zgodnie z wewnętrznymi zasadami komunikacji zewnętrznej.

W ramach pracy na tym stanowisku, można się także sprawdzić we współorganizacji wydarzeń lokalnych i ogólnopolskich (stacjonarnych i online).

 

Zatrudniona osoba będzie pracować w zgranym, kilkuosobowym, lokalnym Dziale Marketingu i PR w Chorzowie i współpracować z pozostałymi specjalistami z oddziałów szkół w całej Polsce oraz zespołem PR i zespołem ds. mediów społecznościowych w centrali.

 

Na tym stanowisku sprawdzi się osoba, która z łatwością nawiązuje relacje, jest komunikatywna, ma pozytywne nastawienie i lubi nowe wyzwania.

 

Zakres obowiązków:
  • Wdrażanie strategii PR i marketingowej.
  • Obsługa biura prasowego Uniwersytetu WSB Merito w Chorzowie.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami, lokowanie ekspertów w mediach ogólnopolskich i lokalnych.
  • Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych (prowadzenie profili).
  • Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, blogi, newslettery, maillingi).
  • Promocja i organizacja uczelnianych wydarzeń (eventy, konferencje, webinaria).
  • Monitoring mediów, analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań (z wykorzystaniem Google Analytics, Brand24, Sotrender, Press Service i innych narzędzi).
Wymagania:
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Posiadanie merytorycznej wiedzy z zakresu PR i media relations, w tym znajomość narzędzi do monitoringu mediów.
  • Doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych (współtworzenie contentu, publikacja, rozwój treści w kanałach Facebook, Instagram, X, YouTube, LinkedIn).
  • „Żyłka dziennikarska”, doświadczenie we współpracy z dziennikarzami oraz umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną, w tym „lekkie pióro”.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Wykształcenie wyższe.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat na zastępstwo do marca 2026 r.
  • Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
  • Możliwość pracy hybrydowej – (1 tydzień - 3 dni w biurze/2 dni w domu; 2 tydzień - 2 dni w biurze/3 dni w domu)
  • Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
  • Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
  • Nauka języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
  • Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie Generali.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito sp. z o.o., ul. Pastelowa 16, 60-198 Poznań, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...

Główny specjalista

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe – np. w związku z organizacją wydarzeń, wizytami w Izbach Administracji Skarbowej...

Administrator ds. komunikacji / communications administrator

Tworzenie skutecznych komunikatów - Współtworzenie i projektowanie materiałów pomocniczych (np. prezentacje PowerPoint, przemówienia, filmy wideo); Zarządzanie projektami i realizacja - wspieranie rozwoju i dystrybucji treści komunikacyjnych wewnętrznych i/lub zewnętrznych (np. media...


Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...