Praca: Dyrektor Oddziału


Lider w sprzedaży materiałów budowlanych firma extraDACH poszukuje do pracy osoby na stanowisko: 

Dyrektor Oddziału
Miejsce pracy: Tychy
Zakres obowiązków:
  • zarządzanie i rozwój podległego oddziału
  • koordynacja, nadzór i zarządzanie pracą oddziału, w tym kosztami
  • odpowiedzialność za wielkość sprzedaży i marży
  • odpowiedzialność za optymalną strukturę zatrudnienia
  • inicjacja, planowanie i kontrola realizacji akcji marketingowych oddziału
  • reprezentowanie Spółki w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi
  • szkolenia podległego zespołu
Nasze wymagania:
  • minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży i 3 lata w zarządzaniu zespołem
  • znajomość branży budowlanej i rynku – warunek konieczny
  • orientacja na klienta
  • umiejętność współpracy z zespołem i dobrej komunikacji
  • orientacja na cel i jego kaskadowanie
  • umiejętność rozwiązywania problemów i przekazania zespołowi współodpowiedzialności za nie
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie
  • wysokie wynagrodzenie stałe + prowizję
  • niezbędne narzędzia i szkolenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dyrektor Oddziału

Zakres obowiązków: zarządzanie i rozwój podległego oddziału koordynacja, nadzór i zarządzanie pracą oddziału, w tym kosztami odpowiedzialność za wielkość sprzedaży i marży odpowiedzialność za optymalną strukturę zatrudnienia inicjacja, planowanie i kontrola realizacji akcji...

Dyrektor Agencji

Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...

Dyrektor Agencji

Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...


Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...

Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...

Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...

Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...