Praca: Specjalista ds. Administracji i Funduszy Szkoleniowych


Jako AY Prime, jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją, znaną z innowacyjnego podejścia oraz tworzenia inspirującego środowiska pracy. Od 15 lat dążymy do ciągłego rozwoju (nie tylko w obszarze HR), dlatego poszukujemy wyjątkowych talentów, które wzbogacą nasz zespół. Zaufanie, jakim obdarzyło nas już ponad 1 000 firm, potwierdza naszą wiarygodność i profesjonalizm.

Specjalista ds. Administracji i Funduszy Szkoleniowych
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Opis
  • Pisanie skutecznych, merytorycznych uzasadnień do wniosków o dofinansowania.
  • Wsparcie w organizacji i realizacji projektów szkoleniowych, zarządzanie dokumentacją dotyczącą pozyskiwania dofinansowania na szkolenia.
  • Utrzymywanie kontaktów z instytucjami współpracującymi przy realizacji projektów na rzecz naszych Klientów.
  • Wsparcie bieżących działań zarówno przełożonego, jak i całego zespołu.
Wymagania
  • Umiejętności pracy pod presją czasu oraz dobrej organizacji własnej pracy.
  • Kreatywności, skrupulatności oraz spostrzegawczości.
  • Wysokiej biegłości w obsłudze komputera, w szczególności Czatu GPT oraz pakietu MS Office (Excel, Word).
  • Chęci rozwoju, dyspozycyjności oraz zaangażowania.
  • Umiejętności redagowania pism urzędowych.
  • Doświadczenia w pracy administracyjnej.
Oferujemy
  • Umowę o pracę lub współpracę w ramach kontraktu B2B.
  • Wsparcie opiekuna w trakcie okresu wdrożeniowego.
  • Cykliczne szkolenia związane ze stanowiskiem pracy.
  • Elastyczny system pracy.
  • Współpracę z dynamicznym zespołem, który ceni innowacje i kreatywność.
Aplikując zgadzasz się na przetwarzanie przez AYP Sp.z.o.o Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz przyszłe procesy rekrutacyjne.
APLIKUJ TERAZ

Główny specjalista

Warunki pracy Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe - należy wskazać częstotliwość Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Duża zmienność zadań połączona z krótkim terminem ich wykonania Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie Opis dostępności budynku dla osób z...

Specjalista ds. Compilance i Dotacji

Opis stanowiska: Wyszukiwanie, aplikowanie oraz rozliczanie projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich. Prowadzenie dokumentacji formalnej w zakresie dotacji. Współdziałanie z pracownikami Spółki w celu skutecznego zarządzania zgodnością oraz prowadzenia projektów dofinansowanych z...

Główny specjalista

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca przy komputerze. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub...


Pielęgniarka / Pielęgniarz​ (Alergologia)

Zapraszamy do współpracy do nowo otwartego Centrum Medycznego LUX MED usytuowanego przy ul. Sierakowskiego 3 w Warszawie. Placówka zlokalizowana będzie na Pradze Północ i stanowi część inwestycji Port Praski. Porozmawiajmy o współpracy już dziś! My zadbamy o: stabilne i bezpieczne...

Koordynator badań klinicznych

koordynowanie przebiegu badania klinicznego w ośrodku, współpraca z zespołem projektowym, kontakty ze Sponsorami prowadzonych projektów, kontakt z badaczami oraz monitorami badań klinicznych, kontakt z pacjentami uczestniczącymi w badaniu klinicznym, koordynowanie wizyt pacjentów...

Spedytor międzynarodowy z doświadczeniem

Twoje obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa obecnych. Organizacja procesów spedycyjnych. Współpraca z agencjami celnymi oraz liniami lotniczymi. Negocjowanie cen i przygotowywanie ofert transportowych. Nasze wymagania: Doświadczenie w branży transportowej na podobnym...

Spedytor międzynarodowy z doświadczeniem

Twoje obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa obecnych. Organizacja procesów spedycyjnych. Współpraca z agencjami celnymi oraz liniami lotniczymi. Negocjowanie cen i przygotowywanie ofert transportowych. Nasze wymagania: Doświadczenie w branży transportowej na podobnym...