Praca: Zastępca Dyrektora Pionu Laboratoriów


Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Zastępca Dyrektora Pionu Laboratoriów


(Pion Laboratoriów)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Koszykowa 81
Nr ref.: 276/2024


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin

Główny zakres obowiązków:

  • współudział w zarządzaniu przebiegiem procesów związanych z realizacją celów statutowych i Strategii Spółki w obszarze odpowiedzialności Pionu Laboratoriów
  • współudział w opracowywaniu oraz nadzorze nad realizacją planów strategicznych i operacyjnych, sporządzanych na potrzeby Pionu Laboratoriów oraz Spółki
  • nadzór nad realizacją zadań z obszaru wsparcia administracyjno-technicznego laboratoriów Spółki
  • nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów, urządzeń, transportem wewnętrznym oraz racjonalną gospodarką materiałową, w celu zapewnienia ciągłości pracy laboratoriów Spółki
  • prowadzenie spraw dotyczących opracowywania planów działalności Pionu Laboratoriów w zakresie wykonania analiz i innych czynności laboratoryjnych oraz kosztów prowadzenia działalności
  • weryfikacja i opiniowanie zapotrzebowań, wniosków i innych dokumentów dotyczących zakupów materiałów, środków trwałych i usług dla Pionu Laboratoriów, pod względem zgodności rzeczowej oraz finansowej
  • udział w realizacji zadań wynikających z wdrożonego w Pionie Laboratoriów systemu zarządzania, zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17025 oraz obowiązujących w Spółce Zintegrowanego Systemu Zarządzania i zarządzania ryzykiem
  • zapewnienie terminowego opracowania sprawozdań, analiz i raportów w obszarze odpowiedzialności Pionu Laboratoriów
  • reprezentowanie Pionu Laboratoriów w kontaktach z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki; jak również w ramach współpracy z jej otoczeniem zewnętrznym, w tym uczestnictwo w komisjach, zespołach projektowych
  • nadzór, monitoring i kontrola realizacji wykonywanych zadań przez podległych pracowników
  • przeprowadzanie ocen pracowniczych oraz nadzór i koordynacja procesu przeprowadzania tych ocen, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi
  • współpraca w bezpośrednim prowadzeniu polityki personalnej Pionu Laboratoriów, w celu zapewnienia: motywacji, rozwoju zawodowego i efektywnej pracy pracowników

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane kierunki: chemiczne, biologiczne bądź pokrewne uzupełnione o studia podyplomowe (mile widziane menedżerskie, podstawy planowania)
  • doświadczenie zawodowe: 8 lat ogółem lub 5 lat, w tym przynajmniej 3 lata doświadczenia w zakresie zarządzania ludźmi i specjalizacji branżowej/obszarowej
  • przestrzeganie aktów prawnych, obowiązujących przepisów prawa państwowego (Ustawy i Rozporządzenia) w obszarze jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, jak również w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadowej oraz kontroli laboratoryjnej
  • znajomość wymagań norm PN-EN ISO/IEC 17025 i ISO 9001:2015 oraz mile widziana znajomość norm Zintegrowanego Systemu Zarządzania- ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 27001:2017, ISO 22301:2020. i pełnienie funkcji auditora wewnętrznego, zewnętrznego
  • zaangażowanie w pracę ukierunkowane na rezultat, odporność na stres, umiejętność współpracy, posiadanie cech przywódczych, umiejętność myślenia strategicznego i efektywnego zarządzania zespołem,
  • doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziane prawo jazdy kat. B

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
APLIKUJ TERAZ


Pielęgniarka / Pielęgniarz

Praca w Centrum Medycznym LUX MED znajdującym się przy ul. Wita Stwosza 1 w Pruszczu Gdańskim. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; rynkowe wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii kwartalnej; różnorodne formy zatrudnienia; pracę w...

Doradca klienta indywidualnego

na czas określony

Doradca bankowości hipotecznej

na czas określony

Operator zautomatyzowanej linii produkcyjnej

obsługa linii produkcyjnej, sortowanie towaru na linii, zabezpieczenie towaru przed zniszczeniem, kontrola wzrokowa jakości towaru, praca fizyczna stojąca Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: wymagana pełna dyspozycyjność, zaangażowanie, mile...