Praca: Menadżer Sojuszu w Biurze ds. Applied, Connected, Entrepreneurial and Engaged – European University (ACE2-EU)


Menadżer Sojuszu w Biurze ds. Applied, Connected, Entrepreneurial and Engaged – European University (ACE2-EU)
Miejsce pracy: Gdańsk
R/92R24/AB
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
  • kierowanie pracami Biura ds. Sojuszu ACE2-EU odpowiedzialnego za wsparcie merytoryczne i administracyjne uczestnictwa GUMed w międzynarodowym sojuszu Europejskich Uniwersytetów Applied, Connected, Entrepreneurial and Engaged European University (ACE2-EU) oraz zespołem pracowników,
  • koordynacja działań wymaganych przez zapisy projektu sojuszu ACE2-EU i projektów wspierających sojusz ACE2-EU, w tym także nadzór merytoryczny nad personelem zaangażowanym w realizację sojuszu ACE2-EU i projektów wspierających sojusz w ramach innych jednostek GUMed,
  • przygotowywanie raportów z realizacji projektu sojuszu ACE2-EU i aktywna współpraca przy przygotowywaniu raportów z realizacji z opiekunami poszczególnych projektów wspierających sojusz dla zapewnienia prawidłowego raportowania i rozliczenia tych projektów,
  • koordynacja organizacji wydarzeń związanych z realizacją zadań sojuszu w GUMed,
  • nadzór merytoryczny nad wydatkowaniem środków budżetowych w ramach sojuszu ACE2-EU oraz projektów wspierających sojusz oraz wsparcie dla organizacji innych źródeł finansowania tj. program Erasmus+, środki ogólnouczelniane, środki dedykowane w ramach innych projektów,
  • koordynacja wnioskowania o inne źródła finansowania dla rozwoju sojuszu ACE2-EU,
  • obsługa komunikacji z przedstawicielami instytucji partnerskich, partnerów stowarzyszonych oraz instytucji finansujących projekty związane z działalnością sojuszu ACE2-EU,
  • inicjowanie tworzenia procedur angażowania pracowników GUMed w działania sojuszu tj. projekty wewnętrzne, regulaminy wyjazdów, zakresy obowiązków osób zaangażowanych.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem osób,
  • znajomości regulacji krajowych oraz UE dotyczących realizacji kształcenia na poziomie wyższym, w tym w szczególności wymiany akademickiej, organizacji programów studiów, rozwoju dydaktyki w uczelniach,
  • biegłej znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1 i doświadczenia w pracy z użyciem tego języka,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni wyższej oraz znajomości zasad realizacji projektów finansowanych z programów Komisji Europejskiej.
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę,
  • pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce, posiadającej status uczelni badawczej,
  • możliwość podnoszenia kompetencji w ramach obejmowanego stanowiska
  • pracę w jedynej uczelni medycznej posiadającej status Europejskiego Uniwersytetu,
  • atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
APLIKUJ TERAZ


Specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim (m/k)

Twoje zadania prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników delegowanych do pracy za granicą, rozliczanie czasu pracy pracowników, koordynacja zaświadczeń A1, badań lekarskich, szkoleń BHP, współpraca z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, biurem rachunkowym, udzielanie informacji...

Ustawiacz pras krawędziowych

Do Twoich obowiązków będzie należało: Ustawianie parametrów pracy pras krawędziowych Dobór odpowiednich narzędzi do produkowanego detalu Pisanie nowych programów dla produkcji konkretnych detali Monitorowanie stanu narzędzi i maszyn Wykonywanie pomiarów oraz ustawienie detali zgodnie z...

Starszy Specjalista ds. technologii

Praca nad rozwojem i wdrażaniem nowych produktów Rozwój bazy surowców stosowanych w produkcji zgodnie z trendami konsumenckimi Przeprowadzanie kalkulacji bilansu masy, wartości odżywczych Czynny udział w nadzorze technologicznym nad produkcją Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii...

Lekarz Stomatolog

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeżeli: posiadasz aktualne PWZ, masz plan na siebie i chcesz pracować w dużym, wielospecjalistycznym zespole, są za Tobą pierwsze doświadczenia w cyfrowym środowisku pracy, potrafisz pracować zespołowo i jesteś gotowy/gotowa na czerpanie wiedzy garściami....