Praca: Menedżer ds. operacji biznesowych


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Menedżer ds. operacji biznesowych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/5919
OBOWIĄZKI:
Współpraca z kierownictwem działu obsługi klienta i zespołami specjalistycznymi w celu zapewnienia doskonałości operacyjnej i innowacji, kierowanie wieloma zespołami z różnych regionów, wsparcie Starszego Menedżera/Starszego Menedżera ds. Obsługi Klienta w kierowaniu realizacją strategii handlowej i personalnej obszaru biznesowego; zarządzanie swoim zespołem tak, aby spełniał wszystkie uzgodnione w umowie progi jakości, odpowiedzialność za przygotowanie miesięcznych i kwartalnych raportów biznesowych poprzez ścisłą współpracę z zespołami specjalistów ds. raportowania i późniejsze dostarczanie ich kierownictwu, w tym kierownikowi ds. zarządzania biznesowego oraz klientowi, identyfikowanie wszelkich problemów operacyjnych lub handlowych, weryfikowanie prognoz, faktur, wydatków, budżetowanie, przegląd kluczowych wskaźników efektywności, identyfikowanie i analiza odchyleń, identyfikowanie działań naprawczych i nadzorowanie ich wdrażania aż do rozwiązania problemu, wspieranie realizacji projektów strategicznych, kierowanie, zarządzanie i coaching pośrednich członków zespołu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: znajomość obsługi Microsoft Excel
Uprawnienia: Microsoft Power BI Desktop for Business Intelligence
Uprawnienia: Lean Management


Wymagania inne:

Reengineering procesów, Agile Management, minimum 5 lat doświadczenia w pracy z klientem i zadaniami administracyjnymi, w środowisku międzynarodowym, umiejętność współpracy z klientem, nawiązywanie i budowanie silnych relacji z zagranicznymi klientami, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, innowacyjne nastawienie, otwartość na nowe pomysły, podejmowanie skalkulowanego ryzyka, umiejętność analizowania danych z wykorzystaniem metryk, bechmarków, wskaźników i technik prognozowania - znajdowanie tematów i trendów, prezentowanie spostrzeżeń opartych na danych, zaawansowana znajomość Excela, Power BI lub podobnych narzędzi wizualizacyjnych, umiejętność wsparcia transformacji biznesu - wiedza z zakresu Lean i Agile Management, reengineeringu procesów i zarządzania zmianą, wiedza z zakresu przepisów prawnych, zgodności, i ryzyka.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 12 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Starszy analityk biznesowy

Przygotowanie i uczestnictwo w warsztatach i prezentacjach zorganizowanych przez klienta w celu zebrania wymagań biznesowych. Planowanie lub współuczestniczenie w planowaniu szczegółów implementacji oprogramowania. Tworzenie oraz analiza dokumentacji dotyczącej rozwiązań analitycznych i...

Junior Business Analyst Retail

JOB SUMMARY Leading role for the implementation, maintenance and upgrade of the Kontoor Retail systems. Together with the team also taking a key role in the operational support of the Retail systems as well as identifying and implementing improvements and adjustments based on developing...

Starszy analityk biznesowy

Przygotowanie i uczestnictwo w warsztatach i prezentacjach zorganizowanych przez klienta w celu zebrania wymagańbiznesowych. Planowanie lub współuczestniczenie w planowaniu szczegółów implementacji oprogramowania. Tworzenieoraz analiza dokumentacji dotyczącej rozwiązań analitycznych i...


Monter izolacji termicznej przemysłowej - Blacharz - Pracownik do przyuczenia

Opis stanowiska: Montaż izolacji termicznej przemysłowej na obiektach przemysłowych, m.in. rafinerie, elektrownie, elektrociepłownie, mniejsze zakłady przemysłowe. Praca na terenie Niemiec oraz Belgii. Wymagania: kandydaci z doświadczeniem: mile widziane doświadczenie min. 1 rok na podobnym...

Monter izolacji termicznej przemysłowej - Blacharz - Pracownik do przyuczenia

Opis stanowiska: Montaż izolacji termicznej przemysłowej na obiektach przemysłowych, m.in. rafinerie, elektrownie, elektrociepłownie, mniejsze zakłady przemysłowe. Praca na terenie Niemiec oraz Belgii. Wymagania: kandydaci z doświadczeniem: mile widziane doświadczenie min. 1 rok na podobnym...

Personalized Internet Ads Assessor - German - Freelance

Job Description: Seeking a freelance project that will allow you to work from home while making a difference in the world of technology? If you are someone who is passionate and enjoys staying ahead of the tech curve this part-time remote project with flexible working hours might be what you are...

Prompt-Response Writer - Poland - Freelance

Job Description: Are you ready to use your domain knowledge to advance AI? Join us as a Prompt-Response Writer and by working remotely with flexible hours, help develop high-quality datasets by selecting textbook images, creating prompts, and writing detailed responses. A Day in the Life of a...