Praca: Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta


Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów
  • Obsługa klientów polskojęzycznych
  • Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (min. C1)
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie! :)
Oferujemy:
  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty (w godzinach 08:00-20:00 od poniedziałku do piątku, 09:00-17:00 w soboty)
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego min. B2+ Otwartość w relacjach z klientami Umiejętność swobodnej komunikacji

Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim

Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2. Komunikatywność i otwartość w kontaktach z klientami.

Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi. Biegła znajomość języka polskiego. Znajomość Windows, MS Office....


Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu. Poszukujemy Osób:...

Pracownik Hali

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących...

Pracownik Kompletacji Zamówień

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kompletacja towaru zgodnego z zamówieniem, rejestrowanie pobranego towaru, właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Poszukujemy Osób: gotowych do podjęcia pracy w godzinach nocnych ,...

Kierownik Działu Spożywczego

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów. Poszukujemy Osób: posiadających doświadczenie w handlu lub/i...