Praca: Product Manager (m/f/d)


Lyreco Polska to wiodący dostawca artykułów do biura i miejsc pracy 9 000 pracowników w Europie i Azji Ponad 10 000 produktów w ofercie (w tym ponad 5000 produktów ekologicznych) 2 mld euro globalnego obrotu rocznie 250 000 przesyłek dostarczanych dziennie na całym świecie.
 
Jesteśmy zawsze blisko naszych Klientów, aby ułatwić ich codzienną pracę.

Product Manager (m/f/d)
Miejsce pracy: Komorów, k. Warszawy
Zadania:
  • Rozwój, zarządzanie, promowanie na rynku B2B produktów i usług ze szczególnym naciskiem na catering, grupę produktową kawy i ekspresów do kawy
  • Badanie rynku, śledzenie trendów dotyczących potrzeb i zachowań klientów w ramach poszczególnych segmentów rynku, analiza konkurencji w celu ciągłego definiowania szans dla rozwoju kategorii w obszarze powierzonej grupy produktów i usług
  • Przygotowywanie analiz rezultatów generowanych przez powierzoną grupę produktową w zakresie obrotów, generowanej marży, wyników promocyjnych
  • Definiowanie oferty produktów i usług, wdrażanie nowych projektów w celu dopasowania oferty do potrzeb rynku
  • Tworzenie strategii cenowej
  • Opracowanie i realizacja Planu aktywności marketingowych
  • Udział w przygotowaniu planów budżetowych dla kategorii – uczestniczenie w procesie budżetowym
  • Dobór i zarządzanie dostawcami produktów i usług zgodnie z założeniami strategii
  • Negocjowanie kontraktów oraz warunków handlowych z dostawcami
  • Szkolenie, angażowanie i rozwijanie członków zespołu
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing, ekonomia, zarządzanie
  • Znajomość rynku w obszarze powierzonej grupy produktów i usług w Polsce, w tym potrzeb klientów
  • Umiejętność zarządzania kategorią produktów i usług, tworzenia strategii cenowych, planów marketingowo-sprzedażowych, kontroli budżetów, analiz finansowych
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku dla producenta lub w dystrybucji produktów i usług związanych z kawą w obszarze B2B
  • Zdolności negocjacyjne
  • Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu w wielozadaniowym środowisku
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność pracy z danymi oraz ich interpretacji
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
  • Praca w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni z domu). Nasze biuro mieści się w Komorowie k. Warszawy
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • Platformę Benefitową – To Ty decydujesz na co przeznaczysz środki
  • Szkolenia kompetencyjne
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Spółki
  • Parking dla pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Kierownik Produktu

W ramach projektu rozwijamy innowacyjny produkt telewizyjny skierowany do użytkowników oglądających treści TV oraz VOD w internecie (na telefonach, tabletach, telewizorach). Projekt będzie obejmował m.in. prace przy tworzeniu serwisu internetowego oraz aplikacji umożliwiających korzystanie...

Kierownik / Kierowniczka produktu

Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych. Opracowywanie strategii i planu marketingowego. Bliska...

Product Manager

Wyzwania, które czekają na tym stanowisku: Kreowanie strategii sprzedaży i rozwój podległej grupy produktowej; Zamawianie towaru, negocjacje z aktualnymi i nowymi dostawcami; Zarządzanie magazynem zgodnie z założonymi celami; Kształtowanie polityki cenowej (cenniki, wyceny, trendy...


Inspektor ds. BHP

(umowa na zastępstwo, 0,5 etatu) Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP, kontrola terminów szkoleń okresowych z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych, prowadzenie magazynu odzieży i obuwia oraz rejestrów przyjmowania i...

Facility Manager / Manager Techniczny

Zadania: budowanie zespołu technicznego, rozliczenia czasu pracy, opracowywanie grafików pracy zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy, koordynowanie, egzekwowanie wydanych poleceń, motywowanie do pracy nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie...

Technik Obsługi Obiektu

Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja instalacji i urządzeń budynkowych: instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne ( Galeria Mosty) monitorowanie pracy powierzonych urządzeń usuwanie awarii współpraca z serwisami zewnętrznymi raportowanie...

Operator maszyn sortujących z j. niem. A2 (m/k)

Twoje zadania podawanie odpadów do przetworzenia przez maszyny, uruchamianie i nadzorowanie maszyny sortującej. Twoje kwalifikacje doświadczenie w pracy jako operator maszyn sortujących, wykształcenie techniczne, znajomość języka niemieckiego na poziomie min. A2, posiadanie samochodu w...