Praca: Podinspektor ds. księgowości


Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Podinspektor ds. księgowości
Miejsce pracy: Grębocice
Numer: StPr/24/1753
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta dotyczących planu finansowego dochodów i wydatków środków podlegających szczególnym zasadom wykonywania budżetuSprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych Sprawdzanie prawidłowości, kompletności składanych dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą instrukcją kontroli finansowejObsługa terminala płatniczego, przyjmowanie wpłat bezgotówkowychTerminowe regulowanie zobowiązań gminy i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za prawidłowe sporządzanie przelewów w bankowości eletronicznejProwadzenie spraw związanych z podatkiem VAT urzędu gminy i gminyWystawianie faktur sprzedażowychArchiwizacja dokumentówRealizacja innych zadań ustalonych w uchwałach Rady Gminy i zarządzeń Wójt alub zleconych przez Wójta oraz Skarbnika GminyŚcisła współpraca z Gminnym Centrum Zarządzania Kryzysowego dotycząca wykonywania zadań obronnych oraz zadań z zakresu zarządzania kryzysowego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagane doświdczenie- 3 letni staz pracy. Znajomość ustaw o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, finansach publicznych, rachunkowości, VAT. Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego.Dodatkowe wymagania: rzetelność i samodzielność w wykonywaniu zadań, terminowość, odpowiedzialność, skrupulatność, wysoka kultura osobista, stosowanie zasad etykiety w relacjach służbowych, umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz pracą pod presją czasu, wysokie umiejętności interpersonalne, w tym komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Grębocice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

APLIKUJ TERAZ

Księgowa / Księgowy

Twój zakres obowiązków: zarządzanie fakturami i dokumentami (w tym monitorowanie, publikowanie, rejestrowanie oraz rozliczanie) obsługa skrzynki e-mail (kontakt z dostawcami, archiwizacja danych, prowadzenie działań windykacyjnych) uzgadnianie zobowiązań i rachunków oraz dokonywanie...

Księgowy / Księgowa

Warunki zatrudnienia: Rodzaj umowy: Umowa o pracę Zatrudnienie: Pełny etat Wynagrodzenie: od 6000 zł netto miesięcznie (w zależności od doświadczenia i kwalifikacji) Miejsce pracy: Józefa Marcika 4A, 30-443 Kraków Główne obowiązki: Prowadzenie pełnej księgowości firmy,...

Księgowy / Księgowa

Zakres obowiązków: Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców; Obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik; Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych; Księgowanie przychodów i kosztów...


Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu. Poszukujemy Osób:...

Pracownik Hali

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących...

Pracownik Kompletacji Zamówień

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kompletacja towaru zgodnego z zamówieniem, rejestrowanie pobranego towaru, właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Poszukujemy Osób: gotowych do podjęcia pracy w godzinach nocnych ,...

Kierownik Działu Spożywczego

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów. Poszukujemy Osób: posiadających doświadczenie w handlu lub/i...