Praca: Treasury Manager


W Capital Service S.A. tworzymy duży zespół doświadczonych specjalistów z różnych obszarów zawodowych. Cenimy sobie profesjonalizm, ale jednocześnie wyróżniamy się niekorporacyjną kulturą pracy. Stawiamy na dynamiczny rozwój, promujemy i nagradzamy najlepszych, a także jesteśmy otwarci na współpracę z osobami, które dopiero rozpoczynają swoją zawodową karierę.

 

Dołącz do Capitalnego zespołu! Aplikuj na stanowisko:

Treasury Manager
Miejsce pracy: Ostrołęka
Oto, co oferujemy na start:
  • oprócz wynagrodzenia zapewniamy stabilne zatrudnienie, nowoczesne narzędzia pracy, nagrody, komfortowe biuro
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji w postaci szkoleń, warsztatów i konferencji branżowych,
  • ciekawą pracę i możliwości rozwoju - nowatorskie i prestiżowe projekty, praca z doświadczonym i ambitnym zespołem,
  • pracę w zgranym, otwartym zespole, w którym panuje super atmosfera i wysokie standardy etyczne
  • dostęp do ubezpieczenia grupowego, karty Medicover sport oraz prywatnej opieki medycznej Medicover
Na co dzień będziesz zajmować się:
  • Organizacją finansowania działalności Spółki – zarządzanie płynnością średnio i długoterminową,
  • Aktywnym pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania, od podmiotów krajowych i zagranicznych,
  • Analizą i oceną charakterystyki poszczególnych potencjalnych dostawców finansowania oraz proponowanych schematów finansowania,
  • Kompleksowym przygotowywaniem analiz i dokumentacji na potrzeby procesu pozyskania finansowania,
  • Rozwijaniem i utrzymywaniem relacji z bankami i innymi dostawcami finansowania,
  • Analizą i raportowaniem ryzyka finansowego (płynność, stopa procentowa, walutowe),
  • Uczestniczeniem w procesie budżetowania i monitorowania realizacji budżetu,
  • Samodzielnym przygotowywaniem raportów wewnętrznych w obszarze płynności (finansowania) i zarządzania ryzykiem stopy procentowej i walutowym,
  • Ścisłą współpracą z obszarem controllingu i rachunkowości dla zapewnienia terminowego i poprawnego raportowania (obligatoryjnego i wewnętrznego).
To stanowisko może być Twoje, jeżeli:
  • Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne),
  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Rozumiesz zasady funkcjonowania rynków pieniężnych i kapitałowych oraz występujących tam instrumentów finansowych,
  • Znasz podstawy zarządzania ryzykiem finansowym (płynności, stopy procentowej, walutowym),
  • Posiadasz zdolności interpersonalne, w tym umiejętność prezentowania swojego stanowiska, nawiązywania i utrzymywania relacji z potencjalnymi dostawcami finansowania i innymi podmiotami współpracującymi ze spółką,
  • Znasz podstawowe zasady operacyjnego funkcjonowania spółek prawa handlowego, znajomość funkcjonowania banków i/lub innych instytucji regulowanych/nadzorowanych (instytucje płatnicze, pożyczkowe, itp.) będzie dodatkowym atutem,
  • Znasz podstawy rachunkowości zarządczej,
  • Dobrze znasz MS Office i MS SQL,
  • Biegle posługujesz się językiem angielskim.
Jesteś zainteresowany? Aplikuj!
APLIKUJ TERAZ


Lekarz Stomatolog (Protetyk)

Praca w Centrum Stomatologicznym LUX MED. My zadbamy o: konkurencyjne wynagrodzenie i wypełniony grafik, stałe wsparcie asysty stomatologicznej, komfortowe wprowadzenie, zapoznanie ze standardami i procedurami, przyjemność pracy w nowoczesnym gabinecie wyposażonym w najwyższej jakości...

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. budowania relacji i wsparcia klienta​

w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty), pozyskiwanie nowych klientów, promowanie zdalnych kanałów dystrybucji, realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych, budowanie pozytywnego wizerunku mBanku. zaaplikuj,...

Pracownik Sprzątający - Sprzątaczka

Opis stanowiska: Codzienne utrzymywanie czystości w przestrzeniach biurowych, w toaletach oraz w pomieszczeniach socjalnych, Zamawianie środków czystości i materiałów higienicznych, Dbałość o uzupełnianie środków czystości i materiałów higienicznych, Przestrzeganie harmonogramów...

Inżynier Budowy

Nadzór nad firmami realizującymi prace. Sporządzanie obmiarów robót. Rozliczanie pracy podwykonawców oraz sprzętu Przygotowywanie zamówień materiałowych i kontrola dostaw na plac budowy Kontrola wielkości zatrudnienia w firmach podwykonawczych. Planowanie prac i rozwiązywanie...