Praca: Główny Specjalista w Departamencie Zarządzania Informatyką


Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Główny Specjalista w Departamencie Zarządzania Informatyką
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DZI/117/24

Stanowisko pracy ds. obsługi prawnej IT

 

Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 2 osoby/2 etaty - umowa o pracę

 

Oferujemy:
  • przejrzyste zasady wynagradzania,
  • możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
  • opracowywanie i opiniowanie projektów umów i kontraktów IT; 
  • interpretacja przepisów prawa na potrzeby prowadzonych działań informatycznych; 
  • obsługa formalno-prawna prowadzonych w DZI postępowań; 
  • opracowywanie strategii negocjacyjnych i negocjowanie umów i kontraktów IT; 
  • opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych dotyczących procesu udzielania zamówień; 
  • sporządzanie opinii dotyczących Prawa zamówień publicznych; 
  • sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań rocznych z udzielonych zamówień oraz innych statystyk i raportów; 
  • udział w komisjach przetargowych oraz udział w posiedzeniach Krajowej Izby Odwoławczej w zakresie spraw dotyczących Departamentu Zarządzania Informatyką
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • udokumentowany co najmniej trzy letni staż pracy na umowę o pracę,
  • doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku w obszarze zamówień publicznych,
  • biegła znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym prawa UE, wraz z aktami wykonawczymi, orzecznictwem  Krajowej Izby Odwoławczej umożliwiającym samodzielne przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowania  Zdolności interpersonalne, odpowiedzialność, terminowość, dokładność, dobra organizacja pracy, umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  • doświadczenie w obsłudze i prowadzeniu zamówień publicznych po stronie Zamawiającego,
  • umiejętność formułowania pism.
Wymagania pożądane:
  • znajomość narzędzi m.in. JIRA, SharePoint, SVN, Confluence,
  • odporność na stres i zdolność działania pod presją czasu
  • znajomość branży IT
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych (RODO)
  • kreatywność, samodzielność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia (Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)
  • List motywacyjny
  • Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.

Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej

APLIKUJ TERAZ

Prawnik / specjalista ds. prawnych

sporządzanie pism w sprawach i pism procesowych; obsługa dokumentacji (sporządzanie umów, wypełnianie dokumentów urzędowych, archiwizowanie itp.); obsługa telefoniczna i mailowa klientów (przypisana grupa klientów); obsługa bezpośrednia klientów. wykształcenie kierunkowe (prawo,...

Prawnik (In-house)

Twoje zadania na co dzień: Wsparcie prawne - bieżąca obsługa prawna poszczególnych spółek zagranicznych w zakresie przygotowywania projektów umów, dokumentów korporacyjnych, opinii prawnych, regulaminów oraz komunikacji urzędowej Analiza tematów prawnych pojawiających się w...

Starszy specjalista

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka),...


Audytor Instalacji Fotowoltaicznych

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie audytów mikroinstalacji fotowoltaicznych Wykonywanie odbiorów mikroinstalacji zgodnie z zaproponowaną metodologią Pomiary elektryczne instalacji PV Udzielanie pomocy eksperckiej Udzielanie odpowiedzi dotyczących wyników audytów i sztuki...

Audytor Instalacji Fotowoltaicznych

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie audytów mikroinstalacji fotowoltaicznych Wykonywanie odbiorów mikroinstalacji zgodnie z zaproponowaną metodologią Pomiary elektryczne instalacji PV Udzielanie pomocy eksperckiej Udzielanie odpowiedzi dotyczących wyników audytów i sztuki...

Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla...

Operator instalacji

Wymagania: Doświadczenie zawodowe w pracy przy instalacjach, urządzeniach technologicznych, maszynach produkcyjnych – mile widziane; Gotowość do pracy w systemie zmianowym (w tym zmiany nocne); Chęć do nauki i nawiązania długofalowej współpracy. Zakres obowiązków: Załadunek...