Praca: Specjalista


Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Racibórz
Ogłoszenie o naborze Nr 144357

Warunki pracy


  • warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca przed monitorem ekranowym
    co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy; wymuszona pozycja ciała; praca w godzinach 7:30 - 15:30.
  • miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia
    biurowe;
  • możliwość poruszania się po budynku: zachowana odpowiednia szerokość drzwi, miejsce pracy na parterze, schody w
    ciągach komunikacyjnych, brak windy oraz toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • przyjmuje dokumenty w sprawach osobowych, składane przez kandydatów do służby w Śląskim Oddziale Straży Granicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi w tym zakresie oraz przeprowadza rozmowę informacyjną
  • opracowuje informacje, sprawozdania oraz analizy w zakresie spraw realizowanych w wydziale w celu dostarczenia kierownictwu wydziału i oddziału aktualnej wiedzy w przedmiotowym zakresie
  • aktualizuje dane kadrowe gromadzone w programach i systemach teleinformatycznych oraz przygotowuje meldunki i bieżące zestawienia do KGSG dotyczące kandydatów do służby, funkcjonariuszy i pracowników oddziału
  • wykonuje czynności w ramach prowadzonego naboru kandydatów do służby w Straży Granicznej oraz bierze udział w przedsięwzięciach mających na celu promocję służby w Straży Granicznej
  • prowadzi i ewidencjonuje dokumentację kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby
  • opracowuje i technicznie wykonuje postanowienia, pisemne zawiadomienia i inne dokumenty w sprawach osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami kadrowymi i finansowymi, i przedkłada je kierownikowi sekcji.
  • prowadzi ewidencje, wydaje i przyjmuje dokumenty identyfikacyjne związane ze stosunkiem służbowym funkcjonariuszom Śląskiego Oddziału Straży Granicznej.
  • przygotowuje dokumentację do archiwizacji lub brakowania, sporządza niezbędną korespondencję w tym zakresie oraz przekazuje wycofane z obiegu dokumenty do właściwych komórek organizacyjnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno - biurowej
  • podstawowa znajomość przepisów ustawy służby cywilnej i ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • dobra znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
  • Umuiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
  • dzielenie się wiedzą i informacjami
  • łatwość w komunikowaniu się z osobami z zewnątrz organizacji
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • dobra obsługa pakietu MS office (Excel, Word)
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o Straży Granicznej i aktów wykonawczych w zakresie procesu rekrutacyjnego do służby w Straży Granicznej
APLIKUJ TERAZ

Pracownik administracyjno-biurowy

wg zawodu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Pracownik administracyjno- biurowy

Obsługa elektronicznego systemu pism i spraw; rejestracja dokumentów; wykonywanie czynności administracyjno- biurowych; przygotowywanie projektów pism i dokumentów pracowniczych; czynności związane z ewidencją czasu pracy i innych sprawach pracowniczych; obsługa programu kadrowego;...

Pracowik administracyjno-biurowy

Obsługa klientów, przygotowanie dokumentów do biura rachunkowego,obsługa komputera, odbieranie telefonów, obbieranie poczty firmowej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office Wymagania inne:


Inspektor ds. BHP

(umowa na zastępstwo, 0,5 etatu) Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP, kontrola terminów szkoleń okresowych z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych, prowadzenie magazynu odzieży i obuwia oraz rejestrów przyjmowania i...

Facility Manager / Manager Techniczny

Zadania: budowanie zespołu technicznego, rozliczenia czasu pracy, opracowywanie grafików pracy zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy, koordynowanie, egzekwowanie wydanych poleceń, motywowanie do pracy nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie...

Technik Obsługi Obiektu

Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja instalacji i urządzeń budynkowych: instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne ( Galeria Mosty) monitorowanie pracy powierzonych urządzeń usuwanie awarii współpraca z serwisami zewnętrznymi raportowanie...

Operator maszyn sortujących z j. niem. A2 (m/k)

Twoje zadania podawanie odpadów do przetworzenia przez maszyny, uruchamianie i nadzorowanie maszyny sortującej. Twoje kwalifikacje doświadczenie w pracy jako operator maszyn sortujących, wykształcenie techniczne, znajomość języka niemieckiego na poziomie min. A2, posiadanie samochodu w...