Praca: Samodzielny referent


Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Samodzielny referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 144354

Warunki pracy


  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu
  • Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych
  • Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
  • Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych
  • Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych
  • Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych
  • Zaplecze socjalne

Zakres zadań

  • Nalicza wynagrodzenia/uposażenia oraz inne świadczenia wynikające ze stosunku pracy/służby w celu wypłaty pracownikom/funkcjonariuszom należnego i zgodnego z przepisami wynagrodzenia/uposażenia
  • Nalicza należne składki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, fundusz pracy oraz zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w celu wykonania obowiązku płatnika wynikającego z przepisów regulujących ww. zagadnienia
  • Sporządza dokumentację emerytalno-rentową w zakresie uzyskanych przez pracownika/funkcjonariusza wynagrodzeń/uposażeń, np. zaświadczenia ERP-7, w celu skompletowania dokumentacji emerytalno-rentowej pracownika/funkcjonariusza i przekazania jej do ZUS
  • Prowadzi wymagane ewidencje i dokumentację księgową w zakresie wynagrodzeń/uposażeń oraz innych świadczeń dla pracowników/funkcjonariuszy w celu monitorowania wykonania funduszu płac i uposażeń oraz sporządzania sprawozdań i informacji w tym zakresie
  • Współpracuje przy realizacji zadań z innymi komórkami organizacyjnymi (np. wydziałem kadr, wydziałem prawnym, referatem spraw pracowniczych i socjalnych) w celu zgodnego z przepisami i obowiązującymi regulaminami wykonywania zadań Izby jako pracodawcy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego od 0,5 roku do 1 roku w obszarze płac
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • Znajomość przepisów ustawy o ubezpieczeniach społecznych, podatku dochodowym od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika, służbie cywilnej i Krajowej Administracji Skarbowej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi systemów informatycznych wymaganych na danym stanowisku pracy
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. płac

Naliczanie wynagrodzeń i prawidłowe sporządzanie list płac pracowników, zatrudnionych na podstawie umów zlecenie i umów o pracę, Sporządzanie deklaracji ZUS Sporządzanie korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, Sporządzanie informacji o dochodach oraz o pobranych zaliczkach...

Starszy specjalista ds należności

Przetwarzanie transakcji dotyczących należności, takich jak wnioski gotówkowe i wewnętrzne płatności handlowe, oraz zapewnianie dokładne i terminowe raportowanie;Przeprowadzanie analiz i inicjowanie odpowiednich działań w razie potrzeby;Przestrzeganie i pomoc w osiągnięciu zgodności z...

Specjalista / Specjalistka ds. Płac

Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...


Inspektor ds. BHP

(umowa na zastępstwo, 0,5 etatu) Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP, kontrola terminów szkoleń okresowych z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych, prowadzenie magazynu odzieży i obuwia oraz rejestrów przyjmowania i...

Facility Manager / Manager Techniczny

Zadania: budowanie zespołu technicznego, rozliczenia czasu pracy, opracowywanie grafików pracy zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy, koordynowanie, egzekwowanie wydanych poleceń, motywowanie do pracy nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie...

Technik Obsługi Obiektu

Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja instalacji i urządzeń budynkowych: instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne ( Galeria Mosty) monitorowanie pracy powierzonych urządzeń usuwanie awarii współpraca z serwisami zewnętrznymi raportowanie...

Operator maszyn sortujących z j. niem. A2 (m/k)

Twoje zadania podawanie odpadów do przetworzenia przez maszyny, uruchamianie i nadzorowanie maszyny sortującej. Twoje kwalifikacje doświadczenie w pracy jako operator maszyn sortujących, wykształcenie techniczne, znajomość języka niemieckiego na poziomie min. A2, posiadanie samochodu w...