Praca: Referent


Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Myślenice
Ogłoszenie o naborze Nr 144491

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji,


- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności,


-obsługa klienta zewnętrznego oraz obsługa za pomocą Systemu teleinformatycznego- multikanałowa obsługa klienta (eMCeK),


- na stanowisku występuje oświetlenie sztuczne, sufitowe górne oraz naturalne dzienne - okna,


- narzędzia pracy: komputer, drukarka, telefon, kserokopiarka, niszczarka,


 

Zakres zadań

  • dokonuje czynności sprawdzające
  • prowadzi wymagane ewidencje i rejestry
  • ewidencjonuje dokumenty źródłowe w systemach informatycznych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość zagadnień podatkowych, w tym: Ustawa z 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa, Ustawa z 26.07.1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawa z 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niewykonywanie pracy w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 2141) ani niewspółpracowanie ze wskazanymi organami bezpieczeństwa państwa
  • Konieczny jest otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
APLIKUJ TERAZ

Referent w Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej

Nazwa stanowiska: referent Wymiar etatu: ½ etatu Zakres obowiązków Prowadzenie sekretariatu Samorządu Studentów Uniwersytetu Wrocławskiego. Prowadzenie pełnego rejestru dokumentacji Samorządu Studentów zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z ich rejestrowaniem w systemie EZD....

Starszy referent

- ustalanie prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego, obliczanie ich wysokości oraz kierowanie akt sprawy do postępowania orzeczniczego,- opracowywanie decyzji w zakresie świadczeń emerytalno-rentowych,- ustalenie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent...

Referent

sporządzanie rejestrów dokumentów, przygotowywanie dokumentów w celu realizacji zleceń zewnętrznych, pomoc przy rejestrze wydawania narzędzi, pomoc przy rozliczeniu paliwa, pomoc przy nadzorze nad prawidłową eksploatacją siedzi wodociągowej Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w...


Inspektor ds. urządzeń technicznych

Kluczowe obowiązki: Wykonywanie i dokumentowanie badań urządzeń technicznych podlegających dozorowi UDT. Inspekcja urządzeń ciśnieniowych i/lub urządzeń transportu bliskiego. Sprawdzanie kwalifikacji osób obsługujących i konserwujących urządzenia techniczne. Wydawanie decyzji...

Specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim (m/k)

Twoje zadania prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników delegowanych do pracy za granicą, rozliczanie czasu pracy pracowników, koordynacja zaświadczeń A1, badań lekarskich, szkoleń BHP, współpraca z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, biurem rachunkowym, udzielanie informacji...

Konstruktor

Zadania: Przygotowywanie dokumentacji technicznej w programie AutoCad lub Inventor Projektowanie wyrobów zgodnie z otrzymanymi wytycznymi Dbanie o ekonomiczność stosowanych rozwiązań konstrukcyjnych Dbanie o jakość oraz terminowość prac Wykonywanie wycen na potrzeby ofertowe Wymagania:...

Technolog oświetlenia

Zadania: Przygotowanie schematów elektrycznych Przygotowywanie dokumentacji technicznej w programie AutoCad lub Inventor Projektowanie wyrobów zgodnie z otrzymanymi wytycznymi Dbanie o ekonomiczność stosowanych rozwiązań projektowych Wykonywanie wycen na potrzeby ofertowe Współpraca z...