Praca: Specjalista ds. Eksportu


Ogłoszenie numer: 9362440, z dnia 2024-11-28

Klient portalu Praca.pl

Polska firma poszukuje właściwej, zmotywowanej osoby z doświadczeniem handlowym na stanowisko Specjalisty ds. Eksportu, która będzie odpowiadała za rozwój sprzedaży produktów na sąsiadujących z Polską rynkach eksportowych.

Jesteśmy polską, rodzinną firmą produkcyjną obecną na rynku od ponad trzydziestu lat. Od kilku lat jesteśmy jedną z najszybciej rosnących firm w swoim segmencie. Należymy do przedsiębiorstw średniej wielkości. Działamy w branży budowlanej i ochrony środowiska,  specjalizujemy się w produkcji systemów rur, studzienek, zbiorników do budowy infrastruktury podziemnej w inwestycjach  komunalnych, drogowych i przemysłowych. Posiadamy dział doradztwa projektowego.

Specjalista ds. Eksportu

Miejsce pracy: małopolskie

 

Opis stanowiska

Specjalista ds. Eksportu jest osobą odpowiedzialną za realizację działań sprzedażowych i rozwój sprzedaży na rynkach eksportowych. Odpowiada m.in. za obsługę bieżących klientów, pozyskiwanie nowych w sektorze B2B (np. sieci dystrybucji) i budowanie długofalowych relacji handlowych. W codziennej pracy przygotowuje oferty handlowe, ustala warunki realizacji zamówień, prowadzi bezpośrednią korespondencję z klientem w trakcie realizacji zamówień, prowadzi negocjacje handlowe, monitoruje rynek i analizuje zachowania konkurencji. Buduje pozytywny wizerunek marki. Praca wymaga dyspozycyjności i gotowości do podróży służbowych.

Raportowanie: bezpośrednio do Dyrektora Sprzedaży

Odpowiadasz za
  • Realizowanie celów sprzedażowych,
  • Planowanie rozwoju i sprzedaży na wybranych rynkach,
  • Rozwój rynku (business development),
  • Przygotowywanie ofert w systemie typu ERP, obsługiwanie zamówień,
  • Negocjowanie umów, warunków realizacji zamówień, kontraktów,
  • Współudział w planowaniu działań marketingowych na podległych rynkach oraz nadzór nad ich realizacją (targi, seminaria itp.),
  • Uczestniczenie w procesie logistycznym w ramach prowadzonych kontraktów przy współpracy z działem logistyki,
  • Kształtowanie i promowanie pozytywnego wizerunku marki,
  • Analiza konkurencji i przygotowywanie rekomendacji dla nowych kierunków rozwoju,
  • Tworzenie okresowych analiz i raportów,
  • Planowanie swoich działań i raportowanie do Dyrektora Sprzedaży.

Wymagania

  • Dobra znajomość języka angielskiego (komunikatywna), dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego, ewentualnie słowackiego i/lub czeskiego,
  • Preferowane wykształcenie handlowe i/lub budowlane,
  • Umiejętność budowania relacji businessowych,
  • Znajomość rynku i branży dystrybucji materiałów budowlanych (znajomość rynku systemów rurowych będzie dodatkowym atutem),
  • Dobra komunikacja interpersonalna,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość obsługi podstawowych narzędzi typu MS Office,
  • Prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy

  • Pracę w dobrze zgranym zespole,
  • Duża samodzielność,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Stałe wynagrodzenie + premie od realizacji celów,
  • Laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy,
  • Możliwość pracy w systemie home office,
  • Szkolenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ


Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Transakcji Klientowskich

Twój zakres obowiązków ewidencja, potwierdzanie i rozliczanie transakcji zawartych przez Departament Skarbu z klientem instytucjonalnym (FX Spot) realizacja i rozliczanie poleceń wypłaty w obrocie dewizowym w systemie SWIFT i TARGET realizacja zasileń rachunków w innych bankach pod obsługę...

Zbrojarz / Betoniarz / Cieśla

Praca w Niemczech (Bawaria) na hali w zakładach prefabrykacji. Prace ciesielskie, zbrojarskie i betoniarskie. Doświadczenie w zawodzie, Sprawność fizyczna, Umiejętność pracy w zespole, Rzetelne podejście do powierzonych obowiązków, Umiejętność samodzielnego i sumiennego wykonywania...

Pracownik Utrzymania Czystości - Teren zewnętrzny

To oferujemy: Umowa zlecenie, po okresie próbnym umowa o pracę, Uczciwe i terminowe wynagrodzenie, Praca poniedziałek – sobota 5-13 i 13-21. Twoje zadania: Sprzątanie terenu zewnętrznego, Zamiatanie, opróżnianie koszty itp.

Account Manager

Miejsce pracy: Białystok stacjonarnie biuro drukarni lub Home Office region Polska. Główne zadania: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługa istniejących na podległym terenie prezentowanie oferty usług poligraficznych realizowanie założonych celów sprzedażowych Wymagania:...