Praca: Główny specjalista


Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145090

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:



  • zagrożenie korupcją
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości)
  • praca przy komputerze – możliwość zapewnienia specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem

Zakres zadań

  • Koordynuje oraz bierze udział w procesie naboru pracowników na wolne stanowiska pracy w Ministerstwie, a także współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa przy realizacji naborów na stanowiska kierowników organów i jednostek, podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych
  • Bierze udział w realizacji procesu opisywania stanowisk pracy
  • Przeprowadza sprawdzanie kompetencji kierowniczych osób planowanych do objęcia stanowisk, na których kieruje się pracownikami
  • Wspiera przełożonych oraz inne osoby realizujące w Ministerstwie procesy zarządzania zasobami ludzkimi w obszarze realizowanych zadań
  • Tworzy rozwiązania oraz prowadzi działania promocyjne, także wewnątrz urzędu, na rzecz budowania marki i wizerunku Ministerstwa jako atrakcyjnego pracodawcy
  • Inicjuje i koordynuje projekty służące wspieraniu w rozwoju zawodowym osób będących na początku kariery zawodowej, w szczególności programy stażowe
  • Gromadzi informacje oraz przeprowadza analizy danych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • Bierze udział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych, procedur i narzędzi z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie psychologii
  • Doświadczenie zawodowe: 1,5 roku w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, albo powyżej 4 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość ustaw o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej
  • wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w tym dotycząca rozwoju, badania i oceny kompetencji pracowników, rekrutacji i selekcji pracowników, budowania marki i wizerunku pracodawcy
  • kompetencje behawioralne: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, kreatywność, analityczne myślenie
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Administracji Personalnej i Płac

Poszukujesz swojej pierwszej pracy w kadrach i płacach? Stworzyliśmy ścieżkę kariery specjalnie dla Ciebie! Poszukujemy osoby, która poszukuje pracy na pełen etat i docelowo chce rozwijać się w obszarze kadrowo płacowym. Twoje zadania: Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej...

Administrator ds. zasobów ludzkich, rozwój pracowników

Realizacja zdefiniowanych wstępnie/opartych na scenariuszach procesów wsparcia administracyjnego: realizacja obowiązków administracyjnych w powierzonych obszarach odpowiedzialności; Organizowanie, zarządzanie i udostępnianie informacji, w tym danych pracowników: wykorzystywanie danych /...

Specjalista / Specjalistka ds. Zasobów Ludzkich (Rynki Międzynarodowe)

Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. Zasobów Ludzkich, która będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę personelu w naszej spółce działającej na rynku skandynawskim i innych rynkach europejskich. Szukamy osoby z inicjatywą,...


Kasjer / Kasjerka - Sprzedawca / Sprzedawczyni

Twój zakres obowiązków obsługę stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym, zapewnienie uprzejmej obsługi klienta, dbanie o prawidłową ekspozycję towarów, zadbanie o higienę i estetykę na stanowisku pracy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Nasze wymagania dobra organizacja...

Operator Produkcji / Operatorka Produkcji

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Zaawansowana obsługa procesu produkcyjnego na wydzielonym obszarze Wykonywanie czynności związanych z procesem produkcji np. skanowanie produktu, obróbka surowców, mycie linii Transport ręczny produktów,...

Główny Księgowy / Główna Księgowa

Opis stanowiska: Prowadzenie pełnej księgowości spółki; Sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych oraz deklaracji podatkowych; Przygotowanie dokumentów do ZUS; Samodzielne sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości; Rozliczanie...

Pielęgniarz / Pielęgniarka (Blok Operacyjny)

Praca w szpitalu Grupy LUX MED (MedPolonia), który znajduje się przy ul. Obornickiej 262 w Poznaniu. Zapraszamy do aplikowania. ​ My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin;...