Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji


Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji
Miejsce pracy: The Park, Krakowiaków 46, Warszawa
Forma współpracy: umowa o pracę
Twoje zadania na stanowisku:
  • Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych;
  • Nadzorowanie narzędzi komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej;
  • Koordynowanie sesji fotograficznych i wideo;
  • Wspieranie pracowników innych obszarów w działaniach komunikacyjnych;
  • Wsparcie globalnych i regionalnych projektów komunikacji korporacyjnej;
  • Tworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych dla Klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Prowadzenie projektów związanych z budowaniem relacji z Interesariuszami firmy;
  • Współtworzenie materiałów prasowych, promocyjnych i informacyjnych dla Klientów zewnętrznych – nadzór nad ich produkcją w ramach określonego budżetu;
  • Współpracowanie przy tworzeniu wydarzeń, współorganizacja wydarzeń firmowych;
  • Zarządzanie i współadministrowanie kanałami social media;
  • Współpraca z podwykonawcami np. grafikami, PR, agencjami medialnymi i innymi;
  • Współpraca z mediami w tym branżowymi i lokalnymi, opracowywanie materiałów komunikacyjnych firmy;
  • Komunikacja w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi.

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w tworzeniu, redagowaniu, edytowaniu i poprawianiu tekstów;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Doświadczenie w komunikacji firmy poprzez kanały social media;
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Gotowość do wyjazdów służbowych, czynne prawo jazdy kategorii B;
  • Zdolność do jednoczesnego prowadzenia dużej liczby projektów o wysokim priorytecie dla firmy;
  • Umiejętność doboru narzędzi komunikacji adekwatnych do sytuacji i potrzeb;
  • Zdolność szybkiego reagowania na wydarzenia w firmie;
  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów.
Co możesz zyskać?
  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
  • Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia;
  • Rozbudowany pakiet benefitów m.in.,
    • prywatna opieka medyczna LUX MED dla Ciebie i Twojej rodziny,
    • karty sportowe FitProfit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych,
    • ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny,
    • dostęp do platformy MyBenefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach,
    • dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki,
    • jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”,
    • dofinansowanie do okularów,
    • programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie,
    • atrakcyjny system nagród: nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku,
    • pomoc w postaci zapomogi finansowej trudnej sytuacji życiowej.
  • Zapewniamy bezpieczeństwo
  • Koncentrujemy się na Klientach
  • Pracujemy jako jeden zespół
  • Działamy Uczciwie
  • Wspieramy innowacje
  • Budujemy różnorodność
APLIKUJ TERAZ

Social Media Content Specialist with French

Job location: Gdansk (with remote possibility) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity...

Social Media Manager

Szukamy specjalisty, który doskonale orientuje się w pracy przy mediach społecznościowych, z naciskiem także na narzędzia biznesowe z tym powiązane. Mile widziane doświadczenie i konkretne case study z działania przy menedżerze zdarzeń (Piksel Facebooka). Twoja główna lista zadań:...

Specjalista ds. Social Media (Social Media Specialist)

Obowiązki: współtworzenie i realizacja Strategii Komunikacyjnej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi i tworzenie planów zadań, planowanie i prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, kreowanie, monitorowanie i...


Audytor Instalacji Fotowoltaicznych

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie audytów mikroinstalacji fotowoltaicznych Wykonywanie odbiorów mikroinstalacji zgodnie z zaproponowaną metodologią Pomiary elektryczne instalacji PV Udzielanie pomocy eksperckiej Udzielanie odpowiedzi dotyczących wyników audytów i sztuki...

Audytor Instalacji Fotowoltaicznych

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie audytów mikroinstalacji fotowoltaicznych Wykonywanie odbiorów mikroinstalacji zgodnie z zaproponowaną metodologią Pomiary elektryczne instalacji PV Udzielanie pomocy eksperckiej Udzielanie odpowiedzi dotyczących wyników audytów i sztuki...

Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla...

Operator instalacji

Wymagania: Doświadczenie zawodowe w pracy przy instalacjach, urządzeniach technologicznych, maszynach produkcyjnych – mile widziane; Gotowość do pracy w systemie zmianowym (w tym zmiany nocne); Chęć do nauki i nawiązania długofalowej współpracy. Zakres obowiązków: Załadunek...