Praca: Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej


DYREKTOR ZARZĄDU BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH
JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ
przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
(71) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej w Dziale Inwestycji – 1 etat
Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej
Miejsce pracy: Szczecin
Zakres zadań na stanowisku:
  • Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru.
  • Sporządzanie niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz przepisami wewnętrznymi u pracodawcy.
  • Ustalanie potrzeb remontowych w zakresie zasobu komunalnego.
  • Sprawowanie nadzoru nad realizacją rocznych planów remontowych.
  • Zlecanie wszelkich niezbędnych ekspertyz budowlanych.
  • Weryfikowanie i opiniowanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej w zakresie remontów i modernizacji.
  • Przygotowywanie dokumentacji kosztorysowej na remonty budynków i lokali, nadzór nad  wykonawstwem i odbiór robót od wykonawcy.
  • Sporządzanie kompletnych wniosków remontowych do działu Zamówień Publicznych wraz z udziałem w komisji przetargowej.
  • Przekazywanie budynków do remontów kapitalnych i modernizacyjnych oraz napraw bieżących wraz  z prowadzeniem nadzoru inwestorskiego.
  • Egzekwowanie od wykonawców dobrej jakości wykonania robót, terminowego ich wykonania i  odpowiedniego zabezpieczenia stanu BHP na budowach oraz dokonywanie odbiorów.
  • Terminowe rozliczanie faktur przejściowych i końcowych.
  • Sporządzanie protokołów na roboty dodatkowe i konieczne.
  • Uczestniczenie w odbiorach technicznych pogwarancyjnych nadzorowanych.
  • Uzgadnianie projektów modernizacji i przebudowy lokali mieszkalnych, lokali użytkowych w ścisłej  współpracy z inspektorami branżowymi.
  • Współpraca z organami nadzoru budowlanego.
  • Odpisywanie w terminie na pisma.
Warunki pracy na stanowisku:

Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.

Praca przy monitorze ekranowym, praca w terenie w rejonach działania ZBiLK.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Istnieje możliwość negocjacji wynagrodzenia.

 

Wymagania niezbędne:
  • Obywatelstwo polskie.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Wykształcenie średnie i co najmniej 6 lat stażu pracy ogólnego lub wykształcenie wyższe i co najmniej 4 lat stażu pracy ogólnego.
  • Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:
    • posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
    • znajomość ogólnych programów komputerowych i umiejętność kosztorysowania robót,
    • znajomość aktualnych przepisów prawa budowlanego oraz warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
    • znajomość zasad udzielania zamówień publicznych,
    • dobra znajomość obsługi komputera,
    • członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego.
Wymagania pożądane (mile widziane):
  • Staż pracy na stanowisku inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej.
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w warunkach stresowych, pod presją czasu, komunikatywność, dyspozycyjność i umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
  • Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
  • List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach, (aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe),
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy ( świadectwa pracy, zaświadczenia).
  • Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.
  • Oświadczenie dla osoby ubiegającej się o pracę, stażysty, praktykanta, wolontariusza – załącznik nr 4 do pobrania na stronie internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.
  • Oświadczenie dla kandydata – załącznik nr 6 do pobrania na stronie internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.
KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L. 2016, Nr 119, s. 1), dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO; e) prawo do przenoszenia danych; f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji, w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
APLIKUJ TERAZ

Główny Specjalista ds. elektrycznych

Opis zadań na stanowisku: Koordynacja budowy i przebudowy infrastruktury energetycznej sieci telekomunikacyjnej Nadzór inwestorski budowy i przebudowy infrastruktury energetycznej sieci telekomunikacyjnej Odbiory, zatwierdzanie kosztorysów i rozliczanie inwestycji budowlanych w części...

Inspektor nadzoru - farmy fotowoltaiczne

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru / Inżyniera ds. projektu w projektach budowy farm fotowoltaicznych o mocy od 1 do ok 5 MWp Nadzór nad realizacją inwestycji zgodnie z pozwoleniem na budowę, projektem, specyfikacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, normami i najlepszą wiedzą...

Inspektor nadzoru - farmy fotowoltaiczne

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru / Inżyniera ds. projektu w projektach budowy farm fotowoltaicznych o mocy od 1 do ok 5 MWp Nadzór nad realizacją inwestycji zgodnie z pozwoleniem na budowę, projektem, specyfikacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, normami i najlepszą wiedzą...


Administrator obiektu

Zadania: kontakt z klientem oraz najemcami nieruchomości współpraca i wsparcie działu technicznego nadzór nad usługą ochrony osób i mienia nadzór nad usługą utrzymania czystości obiektu oraz terenów zewnętrznych ofertowanie, rozliczanie i odbiory usług prowadzenie ewidencji...

Technik Farmaceutyczny

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu ile potrzebujesz i to Ty...

Technik Farmaceutyczny

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu ile potrzebujesz i to Ty...

Technik Farmaceutyczny

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu ile potrzebujesz i to Ty...