Praca: Starszy specjalista ds. inwestycji i remontów (nadzór inwestorski)


Dyrektor Stołecznego Centrum Sportu
AKTYWNA WARSZAWA
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
ul. Rozbrat 26, Warszawa

Ogłoszenie nr 2024.111.19

Termin składania dokumentów: 05.12.2024 r.

Starszy specjalista ds. inwestycji i remontów (nadzór inwestorski)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rozbrat 26
Nr ref.: 2024.111.19
 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Główne odpowiedzialności:

  • opracowywanie planów inwestycyjnych i remontowych (w szczególności w zakresie finansowym, koncepcji modernizacji obiektów Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA wraz z określeniem podstawowych założeń techniczno-ekonomicznych),
  • nadzór nad pracami związanymi z prowadzonymi przez SCSAW zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi, zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami,
  • udział w przygotowywaniu i optymalizacji kosztów związanych z projektem i robotami budowlanymi,
  • udział w procesie pozyskiwania zgód i decyzji administracyjnych,
  • udział w przygotowaniu procesów inwestycyjnych od projektu do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
  • opracowywanie zapytań ofertowych, udział w przeprowadzaniu postępowań na wybór wykonawców,
  • kontrola jakości i terminowości wykonywania robót w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • uczestniczenie w komisjach oceny stanu technicznego obiektów, sporządzanie protokołów oceny i zdawczo-odbiorczych.
Charakterystyka pracy:
  • kontrola jakości i terminowości wykonania robót budowlanych, raportowanie,
  • nadzór nad prawidłową realizacją umów inwestycyjnych i remontowych zawartych przez SCSAW oraz prowadzenie rozliczeń rzeczowo – finansowych zrealizowanych zadań,
  • opiniowanie i weryfikowanie dokumentacji projektowych,
  • uczestnictwo w naradach koordynacyjnych,
  • przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów do konkursów ofert i przetargów, uczestniczenie w komisji konkursowej/przetargowej,
  • praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa Prawo budowlane, ustawa o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa Prawo ochrony środowiska, ustawa Prawo wodne, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) i akty towarzyszące.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku SCSAW przy ulicy Rozbrat 26, Warszawa oraz w terenie. Praca na pełny etat, praca w podstawowym systemie czasu pracy, wykonywanie prac biurowych, obsługa podstawowych urządzeń biurowych, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

Do budynku prowadzi wejście od strony ul. Rozbrat przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda zewnętrzna – podnośnik schodowy). Budynek piętrowy. Brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim wewnątrz budynku, ze względu na brak windy.

 


Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie i staż pracy: wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub architektury i 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie - techniczne z zakresu budownictwa lub architektury i 5 letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku związanym z prowadzeniem inwestycji budowlanych w charakterze inżyniera kontraktu, kierownika projektu, architekta prowadzącego lub pokrewne,
  • umiejętność analizy i weryfikacji dokumentacji projektowej,
  • obsługa programu do sporządzania kosztorysów „Norma”,
  • sumienność, dokładność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • doświadczenie przy realizacji i rozliczeniu zadań finansowanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego,
  • doświadczenie w administracji publicznej,
  • znajomość przepisów prawa związanych ze stanowiskiem,
  • biegła obsługa programów biurowych (arkusze kalkulacyjne, edytory tekstów, programy do tworzenia prezentacji multimedialnych),
  • dobra znajomość branży budowlanej,
  • zdolności analitycznego myślenia,
  • komunikatywność, samodzielność, sumienność,
  • bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność.
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • własnoręcznie podpisane oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
 

Osoby zainteresowane prosimy o składanie kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w treści ogłoszenia:

  • za pomocą przycisku aplikacyjnego;
  • osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Ogłoszenie nr 2024.111.19” do Sekretariatu Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA przy ul. Rozbrat 26 (pok. 209);
  • listownie na adres Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa).

Uwaga: Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 05.12.2024 r.


Oferty niekompletne lub niespełniające wymagań niezbędnych bądź dostarczone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane

 

Informacje dodatkowe dot. etapów naboru:

  • pierwszy etap - ocena formalna złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań niezbędnych,
  • drugi etap - test wiedzy dot. tematyki wynikającej z zakresu zadań oraz przepisów prawa związanych ze stanowiskiem,
  • trzeci etap-rozmowa kwalifikacyjna

ZASADY I SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ STOŁECZNE CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA W ZWIĄZKU Z PROWADZONYMI NABORAMI NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE, W TYM KIEROWNICZE STANOWISKA URZĘDNICZE

Udział w naborze (złożenie dokumentów) oznacza zapoznanie się z poniższymi zasadami przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie, przy ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa (zwana dalej Administratorem).
2.Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pisząc na adres mailowy: odo@aktywnawarszawa.waw.pl lub adres korespondencyjny widoczny w pkt. 1 powyżej.
3.Państwa dane osobowe, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (w szczególności zapisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy), będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
4.Dane Osobowe, co do których wyrażono zgodę (art. 6 ust. 1 lit a RODO) na przetwarzanie w innych procesach rekrutacyjnych będą przetwarzane do czasu wycofania przez Państwo zgody na przetwarzanie w tym celu. Przedmiotowa zgoda może zostać przez Państwo odwołana w dowolnym czasie.
5.W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Państwa dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, z zastrzeżeniem, że Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z obsługa procesu rekrutacyjnego. Państwa dane osobowe mogą być przekazane także podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
6.Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich – poza strefę UE/EOG, ani do organizacji międzynarodowych. 7.Państwa dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w/w celów, tj. przez okres nie dłuższy niż sześć miesięcy od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych w celu przeprowadzenia obecnej rekrutacji i nie dłuższy niż rok od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych w przypadku wyrażenia zgody w celu wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach lub do momentu cofnięcia zgody.
8.Przysługuje Państwu prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych, złożenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. 9.Przysługuje państwu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w zakresie pkt 3 w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mail: odo@aktywnawarszawa.waw.pl lub adres korespondencyjny widoczny w pkt. 1 powyżej, co pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10. Na działania Administratora przysługuje Państwu prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11. Podanie przez Państwo danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwo innych danych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie wpłynie negatywnie na Państwa udział w ww. procesie rekrutacyjnym.
12. W stosunku do Państwa nie będą podejmowanie czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. remontów i inwestycji

Zakres obowiązków: Prowadzenie procesów remontowo-budowlanych oraz rekomendowanie rozwiązań technologicznych. Poszukiwanie wykonawców, weryfikacja kosztów i zakresu prac. Negocjowanie warunków, przygotowywanie umów remontowych i projektowych. Zdalne nadzorowanie i koordynowanie prac...

Specjalista ds. inwestycji budowlanych

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta, firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: Prowadzenie/nadzór i koordynacja procesu pozyskiwania lokalizacji pod nowe obiekty sieciowe telefonii komórkowej...

Starszy inspektor

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy komputerze kontakty osobiste, telefoniczne i pisemne z użytkownikami dróg, z mieszkańcami wzdłuż ciągów...


Starszy Mechanik Wózków Widłowych

Miejsce pracy: Jaktorów, ul. Potockiego 1A Zakres obowiązków: Serwis i konserwacja wózków widłowych oraz innych maszyn. Montaż komponentów do wózków widłowych. Uczestnictwo w szkoleniach i spotkaniach organizowanych przez warsztat. Dokumentacja techniczna i raportowanie. Utrzymanie...

Mechanik Wózków Widłowych

Lokalizacja: Sosnowiec Obowiązki: Konserwacja i montaż wózków widłowych Obsługa baterii i prostowników Zarządzanie magazynem: przyjmowanie i wydawanie towarów Prowadzenie dokumentacji magazynowej Wymagania: Wykształcenie min. zawodowe, preferowane techniczne Znajomość konserwacji...

Nauczyciel matematyki (klasy 5-8)

Co Pan/Pani będzie robić w Eduboom? Stanowisko postawi przed Panem/Panią wiele ekscytujących wyzwań i da możliwość wyrażenia siebie na różne sposoby. Do obowiązków Pana/Pani będzie należało: Tworzenie treści edukacyjnych (lekcje wideo oraz/lub testy) dla Eduboom Sprawdzanie i...

Płytkarz

Wymagania: Doświadczenie w układaniu dużych płyt klejonych na beton Prawo jazdy kat. B Znajomość języka angielskiego lub szwedzkiego