Miejsce pracy: praca w pomieszczeniu biurowym znajdującym się na I piętrze budynku stanowiącego siedzibę DBFO. Budynek jest wyposażony w windę. Brak platformy umożliwiającej dojazd wózkiem inwalidzkim do windy. Klatka schodowa nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, niedowidzących i niewidomych. Drzwi i korytarz o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety nie są dostosowane do wymogów osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Stanowisko pracy: związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przyjmowaniem interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niedowidzącym, niewidomym oraz niesłyszącym.
- wykształcenie wyższe drugiego stopnia,
- minimum 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z ochroną danych osobowych,
- znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na w/w stanowisku, tj. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), - posiadanie wiedzy z zakresu ochrony danych osobowych,
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera.
- wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, administracja, informatyka,
- posiadanie certyfikatu audytora wiodącego oraz wewnętrznego normy ISO 27001.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopie lub skan dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie lub skan świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- kopie lub skan dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych,
- pisemne oświadczenie lub skan oświadczenia o posiadanym obywatelstwie, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii (zgodnie ze wzorem).
Termin i miejsce składania dokumentów:Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata do 27.01.2025 r. na adres: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Białołęka m.st. Warszawy, ul. Modlińska 190, 03-119 Warszawa z dopiskiem „Rekrutacja na stanowisko: Inspektor Ochrony Danych” Nr referencyjny: GSK.110.1.2025 lub przesłanie drogą elektroniczną za pomocą przycisku aplikowania.
Dokumenty przesłane drogą elektroniczną powinny zawierać w tytule wiadomości „Rekrutacja na stanowisko: Inspektor Ochrony Danych”. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do 27.01.2025 r.
Dane osobowePaństwa dane osobowe zawarte w CV, będą wykorzystywane zgodnie z klauzulą informacyjną DBFO, dostępną w załącznikach ogłoszenia o naborze.
Jeżeli w treści CV umieszczają Państwo dane osobowe, których zakres wykracza poza wskazany w klauzuli, oświadczają Państwo tym samym, że wyrazili Państwo zgodę na ich wykorzystanie. Jeżeli nie chcą Państwo, abyśmy wykorzystywali te dane w toku rekrutacji, prosimy o ich usunięcie z CV.
Załączniki: