Praca: Specjalista ds. Wprowadzania i Utrzymania danych


Partnerstwo z jakością i niezawodność, to główne wartości z jakimi identyfikuje się Elektronika S.A. Jako jeden z największych dystrybutorów urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz pomp ciepła w Polsce z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku HVACR, wielokrotnie przekonaliśmy się o słuszności rozwoju w oparciu o Zespół zaangażowanych specjalistów oraz dystrybucję urządzeń, które pozwalają na realizację nawet najbardziej zaawansowanych technicznie instalacji.
W związku z rozwojem projektów Spółki poszukujemy Członka Zespołu na stanowisko:
Specjalista ds. Wprowadzania i Utrzymania danych
Miejsce pracy: Gdynia, 200m od SKM Chylonia
Opis stanowiska:

Jednym z ciekawszych projektów jakie realizujemy w Elektronice jest Katalog Produktów. Najnowszą wersje tego narzędzia budujemy już piąty rok, bo stoi za tym ogrom tytanicznej pracy jaką wykonuje zaledwie kilka osób, przy wsparciu (mniejszym i większym) wielu inżynierów – ekspertów w swoim fachu. Nie jest to prosta robota. Pozyskanie danych, przemyślenie jak z nich skorzystać, zbadanie tego jak korzystają z nich specjaliści zajmuje sporo czasu i uwagi. Dodatkowo przygotowanie danych, a następnie ich publikacja wymaga w zespole ludzi o szczególnych kompetencjach.


Chcemy dalej rozwijać i utrzymywać ten projekt i poszukujemy osób, które te kompetencje posiadają. To Ty znasz swoje możliwości i słabości najlepiej. Poniżej przygotowaliśmy pytania, które pomagają opisać tą szczególną rolę. Odpowiedz na nie, aby rozważyć czy ta praca jest dla Ciebie:

  • Czy jesteś osobą szczególnie sumienną i rzetelną? Perfekcjonizm jest więcej niż mile widziany.
  • Czy potrafisz SAMODZIELNIE wyłapać nieprawidłowości, zarówno w dużych zestawach danych jak i materiałach graficznych?
  • Wchodzisz w „stan mnicha” z cierpliwością dokumentując swoje działania w systemach zarządzania projektami czy przy pracy danymi?
  • „Przeklikasz” bez wylewu tysiące komórek w EXCELu, setki ustawień w systemach do zarządzania treścią (CMS) i menedżerze katalogu?
  • Potrafisz tak usystematyzować i zorganizować informacje, aby były czytelne, przejrzyste i ergonomiczne do wykorzystywania przez innych?
Do głównych zadań należy:
  • Wprowadzanie i utrzymanie danych w bazach.
  • Weryfikacja poprawności danych.
  • Aplikacja danych w systemach zarządzania treścią.
  • Ścisła współpraca z osobami z różnych działów, głównie technicznymi.
Wymagania:
  • Skrupulatność, solidność i sumienność będą absolutną podstawą niniejszej rekrutacji.
  • Przynajmniej średnio-zaawansowana umiejętność obsługi komputera i gotowość samodzielnego rozwoju w tym zakresie (zwłaszcza EXCEL: obróbka technicznych danych tabelarycznych (sortowanie, filtrowanie, formatowanie zwykłe i warunkowe, formuły logiczne (JEŻELI, ORAZ, LUB, itp.), tekstowe (LEWY, PRAWY, itp.), wyszukiwania (WYSZUKAJ.PIONOWO, WYSZUKAJ.POZIOMO, itp.).)
  • Znajomość lub zainteresowanie techniką, mechaniką lub energetyką - pracujemy w kontekście urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (czytanie dokumentacji tech.).
  • Umiejętność sprawdzania i poprawiania po sobie błędów.
  • Zapraszamy do rekrutacji przede wszystkim osoby z kierunków o profilach technicznych, matematycznych lub fizycznych.
Oferujemy:
  • Przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy.
  • Stałe zatrudnienie w polskiej firmie z 35-letnią tradycją.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Komfortowe i nowoczesne biuro.
  • Komfortowe i profesjonalne narzędzia pracy.
  • Pakiety socjalny.
  • Pakiety prywatnej opieki zdrowotnej.
  • Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Biuro w bezpośredniej bliskości stacji SKM Chylonia.
APLIKUJ TERAZ

Administrator Baz Danych Oracle

Aktualizacja i działanie systemu na bazie Oracle przy użyciu skryptów SQL. Przygotowanie i zarządzanie kopiami baz danych dla środowisk testowych i produkcyjnych. Identifikacja i rozwiązywanie problemów w systemie. Dokumentowanie wykonanych operacji. Praca w środowisku Linux/Windows z...

Business Management Administrator

Role is intended to provide guidance, support, and resources for the GSS Leadership team and specific Service Owners through centralized organization of the business management processes focused on finance and people support. This role will constantly analyze our security portfolio needs in...

Specjalista ds. wprowadzania danych do systemu SAP / SAP specialist

Główne obowiązki na tym stanowisku to: wprowadzanie receptur do systemu SAP, obsługa oprogramowania SAP, ścisła współpraca z działami produkcyjnymi, zakupowymi, obsługi klienta, współpraca z wszystkimi działami firmy. Nasze oczekiwania: język angielski na poziomie zaawansowanym,...


Pielęgniarka Koordynująca / Pielęgniarz Koordynujący

Do Działu Pielęgniarskiego LUX MED Centrum Opieki i Rehabilitacji poszukujemy osoby na stanowisko Pielęgniarka/Pielęgniarz Koordynująca/y. Nasze Centrum znajduje się w podwarszawskim Szymanowie. Obecnie w zespole pracują kierownik oraz jeden koordynator, jednak w celu podniesienia jakości i...

Specjalista / Specjalistka ds. personalnych

Zadania: ewidencja godzin pracy pracowników fizycznych w programie consite sporządzanie wniosków o zatrudnienie i zmianę warunków zatrudnienia sporządzanie umów o pracę dla pracowników budowlanych, umów zlecenia oraz umów o praktykę studencką zgodnie z obowiązującymi wzorami w...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz...

Fizjoterapeuta / Fizjoterapeutka (Rehabilitacja Dziecięca)

Zapraszamy do współpracy fizjoterapeutów oraz fizjoterapeutki do Szpitala LUX MED, zlokalizowanego przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 73 w Toruniu. Aplikuj teraz i dołącz do naszego zespołu! My zadbamy o : stabilną pracę w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w...