Praca: Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​


Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.

 

Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​
Miejsce pracy: Warszawa
RITM0552846_MiM, RITM0584
Zakres obowiązków:
  • Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale
  • Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej
  • Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży)
  • Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji
  • Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale
  • Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy)
  • Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów
  • Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach  
  • Aktywne pozyskanie nowych Klientów
  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań
  • Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji
  • Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów
  • Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Staż pracy w bankowości minimum 2 lata
  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych
  • Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej
  • Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej
  • Znajomość przepisów i procedur bankowych
  • Znajomość aplikacji bankowych
  • Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży
Mile widziana:
  • Znajomość bankowej oferty produktowej
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją
  • Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia, wieku czy poziomu sprawności
  • Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat
  • Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników
  • Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń
  • Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager)

Obsługa klientów w sektorze GDO- Pet Food oraz Food Wprowadzenie nowych produktów i marek na rynek polski, negocjacje w sieciach handlowych, planowanie działań marketingowych. Kontrola sprzedaży i analiza rynku Przygotowywanie ofert i prezentacji dla klientów, a także sprawozdań dla...

Manager ds. Relacji z Klientami

Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów Zapewnienie zgodności operacji oddziału z...

Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...


Młodszy Kontroler Finansowy / Młodsza Kontrolerka Finansowa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Koordynacja procesu budżetowania i krótkookresowego planowania finansowego w dedykowanym zakresie Zarządzanie i nadzór nad procesem zamknięcia wyniku Fabryki Czekolady Inicjowanie oraz opracowywanie...

Ustawiacz procesu wtrysku

obsługa wtryskarek, demontaż, montaż oraz uruchomienie form wtryskowych, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu formowania wyrobów z tworzyw sztucznych, prawidłowe pakowanie wyrobu, prowadzenie zapisów stanowiskowych wg instrukcji, kontrola jakości gotowych elementów, bieżąca...

Specjalista ds. Zakupów Farmaceutycznych

Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w obszarze zakupów w branży farmaceutycznej, bieżącej znajomości asortymentu aptecznego, umiejętności analizowania zapasów, rozchodów i przygotowywania zamówień​, swobodnego posługiwania się programem MS Excel, umiejętności szybkiego...

Koordynator / Koordynatorka Zespołu Pielęgniarskiego

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Wita Stwosza 1 w Pruszczy Gdańskim. Zapraszamy do aplikowania teraz! Porozmawiajmy o Twojej nowej roli w naszym Centrum Medycznym! My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; zatrudnienie na pełen wymiar...