Praca: Manager ds. Relacji z Klientami


Ogłoszenie numer: 9446644, z dnia 2025-01-30

Klient portalu Praca.pl

Manager ds. Relacji z Klientami

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku
  • Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach
  • Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów
  • Zapewnienie zgodności operacji oddziału z procedurami bankowymi i standardami Compliance
  • Aktywne pozyskiwanie oraz rozwijanie relacji z nowymi i obecnymi klientami
  • Realizacja celów sprzedażowych poprzez efektywną sprzedaż produktów i usług bankowych
  • Organizacja i zarządzanie obrotami gotówkowymi

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia w bankowości, w tym w sprzedaży i obsłudze klientów detalicznych, premium lub biznesowych
  • Rozległa wiedza o produktach i usługach oferowanych przez bank
  • Biegła znajomość przepisów bankowych oraz aplikacji bankowych
  • Umiejętność negocjacji oraz prowadzenia prezentacji
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów pracowniczych
  • Nieograniczone możliwości rozwoju zarówno w kraju, jak i na skalę międzynarodową wewnątrz Grupy
  • Dużą autonomię działania przy wsparciu doświadczonego przełożonego
  • Środowisko pracy wspierające różnorodność i innowacyjność
  • Pracę w organizacji dbającej o środowisko i wpływ na zrównoważony rozwój
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager)

Obsługa klientów w sektorze GDO- Pet Food oraz Food Wprowadzenie nowych produktów i marek na rynek polski, negocjacje w sieciach handlowych, planowanie działań marketingowych. Kontrola sprzedaży i analiza rynku Przygotowywanie ofert i prezentacji dla klientów, a także sprawozdań dla...

Manager ds. Relacji z Klientami

Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów Zapewnienie zgodności operacji oddziału z...

Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...


Pracownik Działu Technicznego

(bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 ) Twój zakres obowiązków: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w magazynie, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad...

Specjalista ds. Marketingu

Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz operacyjnych. Koordynowanie kilku projektów jednocześnie/multizadaniowość. Prowadzenie kampanii reklamowych, projektowanie i zarządzanie działaniami reklamowymi w różnych kanałach, takich jak media społecznościowe, radio....

Elektryk z komunikatywnym j. niemieckim (m/k)

Twoje zadania wykonywanie wszelkich prac/instalacji elektrycznych, dotrzymywanie terminów zleceń produkcyjnych w obszarze działu elektrycznego, monitorowanie bezpieczeństwa pracy w obszarze odpowiedzialności, wykrywanie usterek w instalacjach elektrycznych, segregacja i utylizacja odpadów w...

Kierownik projektu instalacji sanitarnych

Projektowanie instalacji sanitarnych w technologii 3D dla specjalistycznych obiektów (np. szpitale, centra danych). Współpraca i wsparcie w ramach zespołu projektowego przygotowującego i wdrażającego projekty. Weryfikacja i optymalizacja rozwiązań projektowych na etapie realizacji budowy...