Rejestratorka medyczna
Rejestracja pacjentów, prowadzenie terminarzy wizyt. Wymagania inne: Wymagana umiejętność obsługi komputera, mile widziana znajomość programów Excel, AMMS.
Rejestratorka
rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce jak i telefonicznie) oraz nadzór nad kolejnością przyjmowania chorych (wydawanie numerków oraz pokierowanie do poczekalni); planowanie terminów wizyt; prowadzenie i stałe aktualizowanie kalendarza rejestracji oraz informowanie o zmianach...
Rejestratorka medyczna - staż
1. Obsługa informatycznego systemu rejestracji świadczeń zdrowotnych,2. Znajomość i systematyczna obsługa systemu prowadzenia i weryfikacji list oczekujących,3. Prowadzenie sprawozdawczości,4. Udzielanie informacji,5. Ustalanie terminu wizyty,6. Obsługa systemu EWUŚ,7. Prowadzenie...
Konsultant ds. obsługi klienta
Wykształcenie: średnie, minimum 3 lata doświadczenia w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń...
Nauczyciel przedszkola
- Sprawowanie opieki wychowawczo-edukacyjnej nad dziećmi w wieku od 2,5 do 6 lat. Przygotowywanie i prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami w ramach przekazywania informacji zwrotnej z zakresu postępów edukacyjnych i wychowawczych dzieci....
Elektromonter / elektryk
Wykształcenie zawodowe, doświadczenie. Prawo jazdy kat B. Mile widziane uprawnienia SEP 1KV. Montaż instalacji elektrycznych, teletechnicznych, odgromowych. Przygotowanie tras kablowych. Montaż rozdzielnic elektrycznych. Kontakt telefoniczny z pracodawcą. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
Spawacz, operator maszyn
Mile widziane uprawnienia TIG/MAG. Charakterystyka pracy: produkcja układów wydechowych z wykorzystaniem robotów spawalniczych lub technik spawania ręcznego. Przestrzeganie wymagań jakościowych. Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą zgodnie z doświadczeniem i umiejętnościami. Kontakt z...