Praca: Młodszy Specjalista ds. HR i komunikacji wewnętrznej


Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!

www.bakoma.pl

Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.

Aktualnie do Naszego Zespołu z obszaru HR poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. HR i komunikacji wewnętrznej
Miejsce pracy: Elżbietów
Zadania:
  • Udział we wdrożeniu i koordynacja programu onboarding dla spółki Bakoma, w tym tworzenie materiałów onboardingowych (przewodniki, prezentacje) oraz ich aktualizacja.
  • Wspieranie realizacji strategii ESG w spółce, w tym promowanie wartości ESG w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (np. newslettery, wydarzenia tematyczne) oraz raportowanie wskaźników podlegających pod obszar HR.
  • Prowadzenie komunikacji wewnętrznej (budowanie spójności i zaangażowania - newslettery, konkursy) i zewnętrznej (employer branding, nasz wizerunek na zewnątrz).
  • Udział w budowaniu kultury organizacyjnej spółki Bakoma. Prowadzenie działań wewnętrznych zwiększających zaangażowanie pracowników i promujących kulturę organizacyjną.
  • Wsparcie rekrutacji w Zakładzie - obszar produkcji i magazynu (wsparcie w umawianiu spotkań, selekcji aplikacji, udział w spotkaniach rekrutacyjnych).
  • Śledzenie trendów, proponowanie nowych rozwiązań wspierających liderów w zarządzaniu swoimi zespołami.
  • Bieżąca współpraca z działem kadr Bakoma oraz Biurem Spraw Pracowniczych i Wynagrodzeń spółki BZKiW w zakresie realizacji potrzeb HR dla spółki Bakoma.
  • Udział w tworzeniu założeń polityki personalnej, ścieżek kariery i rozwoju pracowników.
Nasze oczekiwania:
  • Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku w HR - preferowana samodzielna rola.
  • Wykształcenie wyższe / kierunkowe (ZZL lub pokrewne).
  • Preferowane doświadczenie w pracy w dużych, rozproszonych strukturach w firmie o profilu produkcyjnym.
  • Wysoki poziom komunikatywności - otwartość na relacje z pracownikami i menedżerami w tematach HR.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i kreatywność.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Otwartość na rozwój w obszarze ’miękkiego HR’.
  • Preferowane doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procesów/raportów.
  • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i zagadnień kadrowych.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pakiet medyczny.
  • Dofinansowanie do karty sportowej.
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
  • Możliwość udziału w szkoleniach i kursach.
  • Fundusz socjalny.
  • Stołówka pracownicza.
  • Transport pracowniczy.
Bakoma Sp. z o.o. powstała po 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno:
  • system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
  • ISO 9001 – „System zarządzania jakością” – od 1999 roku,
  • ISO 14001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku,
  • ISO 22000 – „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku,
  • Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
Nieustannie unowocześniamy linie produkcyjne, poszukujemy lepszych rozwiązań technologicznych, wprowadzamy innowacyjne naturalne produkty. Rozwijamy się, aby przynosić radość z natury.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/
APLIKUJ TERAZ

Specjalista do spraw public relations

- planowanie działań z zakresu media relations,- prowadzenie profili w mediach społecznościowych,- przygotowywanie komunikatów prasowych oraz komunikacji wewnętrznej,- tworzenie i aktualizowanie baz danych mediów i uczestników ośrodka kultury,budowanie i utrzymywanie stałych relacji z...

Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Starszy specjalista

Warunki pracy nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa...


Account Manager – Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Account Manager – Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Account Manager – Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Account Manager – Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...