Praca: Specjalista


Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 148113

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę procesu wpływających wniosków do wykazu prac legislacyjnych oraz projektów dokumentów rządowych w ramach uzgodnień międzyresortowych oraz do rozpatrzenia przez Stały Komitet Rady Ministrów, Radę Ministrów oraz komitety Rady Ministrów, w tym przekazywanie stanowisk Koordynatora OSR.
  • Zapewnia właściwy obieg korespondencji wewnętrznej dotyczącej opinii Koordynatora Oceny Skutków Regulacji, wspiera przygotowanie dokumentacji na posiedzenia Zespołu Programowanie Prac Rządu, Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz komitetów Rady Ministrów.
  • Zapewnia sprawną organizację obsługi techniczno-organizacyjnej i biurowej działalności Zespołu „e-Legislacja” oraz tworzonych zespołów eksperckich.
  • W obszarze organizacji pracy departamentu oraz KOSR opracowuje pisma, notatki, analizy, sprawozdania, pozyskuje i gromadzi niezbędne informacje związane z działalnością departamentu oraz KOSR, powiela materiały, przekazuje komunikaty i ustalenia organizacyjne pracownikom departamentu.
  • Wspiera proces obsługi sekretarskiej i kancelaryjno-biurowej Koordynatora Oceny Skutków Regulacji oraz Dyrektora i Zastępcy Dyrektora DORA.
  • Wykonuje inne zadania i funkcje uzgodnione wspólnie z dyrekcją Departamentu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi prawnej
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, znajomości na poziomie krajowym: systemu instytucjonalnego, trybu legislacyjnego, wytycznych oceny skutków regulacji
  • Posiadanie umiejętności w zakresie: obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), poszukiwania informacji w krajowych i międzynarodowych bazach danych
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu przebiegu procesu legislacyjnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Prawnych

OPIS STANOWISKA pisanie pozwów, wniosków i innych pism procesowych obsługa prawna organów spółki tworzenie i nadzorowanie umów (umowy najmu, sprzedaży itd.) reprezentowanie firmy przed sądami przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych oraz nadzór nad ich realizacją nadzór nad...

Referent prawny

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań: praca administracyjno-biurowa Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu, pokój biurowy mieści się na drugim piętrze...

Referent prawno-administracyjny

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych. Zadania wykonywane w siedzibie urzędu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy usytuowane jest...


Koordynator ds. Rekrutacji i Obsługi Wystawy

Koordynacja procesów rekrutacyjnych i pozyskiwanie nowych pracowników, Współpraca z uczelniami oraz instytucjami rynku pracy, Nadzór nad zespołem obsługującym wystawę, Dbałość o wysoką jakość doświadczeń odwiedzających, Monitorowanie i rozwiązywanie bieżących problemów,...

Doradca Klienta

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Doradca Klienta

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Chemik - Kierownik Działu R&D

Opracowanie i implementacja strategii badawczo-rozwojowej. Inicjowanie i nadzorowanie projektów R&D w celu rozwoju naszych produktów i procesów. Wyszukiwanie i analiza nowych trendów oraz technologii, by utrzymać konkurencyjność na rynku. Interdyscyplinarne zarządzanie projektami...