Praca: Specjalista


Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Rzeszowie
Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 148211

Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy czasu pracy. Korzystanie z samochodu służbowego. Praca wykonywana na w/w stanowisku ma charakter:administracyjno-biurowy. Występują  wyjazdy służbowe. Wyposażenie podstawowe na stanowisku pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: • Wejście główne do budynku nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych • Budynek, w którym mieści się komórka organizacyjna jest: piętrowy - 2 - kondygnacyjny, pomieszczenia Wydziału Organizacyjno-Admnitracyjnego zlokalizowane są na parterze. Ze względu na brak podjazdu przy wejściu głównym dla osób niepełnosprawnych w budynku występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrze dla osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. • Budynek stwarza barierę architektoniczną dla osób mających trudności z poruszaniem się brak podjazdu/schody przy wejściu do budynku - ilość stopni: 2 • Budynek nie posiada windy i ciągi pieszych nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. • Pomieszczenia sanitarno-higieniczne - nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. • Przy budynku jest miejsce parkingowe. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Zakres zadań

  • Prowadzenie spraw płacowych związanych z naliczaniem wynagrodzeń pracowników, zasiłków z tytułu ubezpieczeń chorobowych i wypadkowych, składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i fundusz pracy, zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych oraz wynagrodzeń z tytułu wykonywania czynności na podstawie zawartych umów cywilno-prawnych - samodzielna realizacja zadania.
  • Prowadzenie spraw kadrowych związanych z: nawiązywaniem stosunku pracy, jego trwaniem i rozwiązywaniem, sporządzaniem dokumentacji związanej z naborem na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej w Inspektoracie, w tym umieszczanie na stronach BIP ogłoszeń o wolnych stanowiskach pracy przy zachowaniu przyjętej formy ich publikacji, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników w tym akt osobowych, oraz wystawianie zaświadczeń związanych z pozostaniem w stosunku pracy, prowadzeniem ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw szkolenia zawodowego pracowników sporządzaniem sprawozdań do GUS, KPRM, prowadzeniem ewidencji legitymacji służbowych, prowadzenie ewidencji badań lekarskich (wstępnych, okresowych i po chorobie). Sporządzanie wymaganych dokumentów dotyczących: rozliczeń z ZUS w programie PŁATNIK oraz z Urzędem Skarbowym - samodzielna realizacja zadania.
  • Przygotowywanie do realizacji dokumentów administracyjnych, kadrowych, płacowych lub finansowych dotyczących wypłaty świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Przygotowywanie projektów zarządzeń, umów, wytycznych oraz redagowanie pism zlecanych przez Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora lub Kierownika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego - samodzielna realizacja zadania.
  • Obsługa w zakresie transportu osobowego, prowadzenie dokumentacji wykorzystania samochodów służbowych w tym nadzór nad flotą, rozliczanie kart drogowych – samodzielna realizacja zadania.
  • Wspólprowadzenie spraw zaopatrzenia materiałowo – technicznego współprowadzenie archiwum zakładowego WIJHARS, ewidencjonowanie mandatów karnych - samodzielna realizacja zadania.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w komórkach finansowych lub kadrach.

  • Znajomość przepisów prawnych: Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych. Znajomość Rozporządzenia w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek, Rozporządzenia w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej .
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Obsługa komputera, programów biurowych: Word, Exel, PowerPoint, Outlook.
  • Obsługa urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie uprawnień do kierowania samochodem - prawo jazdy kat. B.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista do spraw kadr

Zakres obowiązków: Obsługa kadrowa pracowników w tym: prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksów, świadectw pracy, ewidencja czasu pracy; Sporządzanie list płac i umów cywilnoprawnych; Archiwizacja dokumentów; Bieżąca obsługa...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi kadrowej

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę kadrową pracowników Działu Zarządzania Obiektami. Zakres obowiązków: przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, przedłużaniem umów i zmianą warunków zatrudnienia pracowników,...

Specjalista ds. kadr

wg zawodu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:


Operator maszyn przemysłowych

Opis stanowiska Praca na linii produkcyjnej Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Wykonywanie zleceń produkcyjnych Wyznaczanie zadań i nadzór nad pracą zespołu Przygotowanie raportów zmianowych Obsługa urządzeń mechanicznych (linia) Wymagania Doświadczenie w obsłudze urządzeń 2 lata -...

Operator maszyn do gotowania masy

Przygotowywanie surowców i gotowanie mas mlecznych zgodnie z recepturą Zarządzanie procesem gotowania Rejestracja zużycia surowców Zapewnianie czystości i higieny na stanowisku pracy Zgłaszanie wszelkich odchyleń w procesie brygadziście Przygotowanie raportów zmianowych Umiejętność...

Operator Maszyn / Operator Produkcji

Zadania: Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych (obróbka metalu) Przygotowanie maszyn do procesu produkcji – wykonywanie przezbrojeń, korekt parametrów, uzupełniania materiałów oraz pakowania produktów Zapewnienie ciągłości procesu produkcyjnego, usuwanie bieżących awarii...

Pakowacz/ka (również z orzeczeniem)

Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Miejsce pracy w Stefanowie koło Wólki Kosowskie j – transport pracowniczy. Zadania: Pakowanie produktu z linii produkcyjnej do gotowych papierowych kartonów Zadania polegające na zliczaniu aktualnego asortymentu...