Praca: Pracownik do spraw finansowych i rozliczeń projektów


Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw finansowych i rozliczeń projektów
Wydział Klimatu i Energii

Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało prowadzenie spraw finansowych i rozliczanie projektów, w tym:
  • przygotowywanie planu budżetu miasta w zakresie dochodów i wydatków oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej
  • opracowywanie harmonogramów dochodów i wydatków
  • przygotowywanie budżetu, rozliczeń i sprawozdawczości dla projektów z wykorzystaniem środków zewnętrznych
  • prowadzenie spraw związanych z budżetowaniem zadaniowym
  • sporządzanie dokumentów księgowych dotyczących obrotu składnikami majątkowymi wraz z ich ewidencją
  • monitorowanie wydatków wynikających z zawartych umów w odniesieniu do limitu wydatków Wydziału Klimatu i Energii przewidzianych w budżecie miasta
  • wprowadzanie danych do systemu SAP w zakresie umów, zamówień oraz dokumentów finansowo-księgowych
  • wystawianie dokumentów księgowych oraz weryfikowanie dokumentów księgowych wpływających do rozliczenia
  • weryfikowanie zgłoszeń i zajęć wierzytelności wynikających z zaciągniętych zobowiązań przez Wydział Klimatu i Energii, dla których Urząd Miejski Wrocławia jest dłużnikiem zajętej wierzytelności
  • przygotowywanie dokumentów do rozliczania podatku akcyzowego od energii elektrycznej produkowanej z odnawialnych źródeł energii
  • przygotowywanie materiałów i analiz do opracowywania sprawozdań z wykonania budżetu.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:

Miejsce pracy:

budynek Urzędu - ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10; 50-031Wrocław. 

Stanowisko pracy:
  • praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
  • dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, wjazd do budynku bez barier architektonicznych, winda, wózek ewakuacyjny.
Przewidywany termin zatrudnienia:

I-II kwartał 2025 r.


Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
  • znajomość ustawy o podatku akcyzowym
  • znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
  • obsługa pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie: profil ekonomiczny
  • doświadczenie zawodowe: w zakresie planowania i rozliczania budżetu w jednostkach samorządu terytorialnego
  • wiedza z zakresu budżetowania i rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
  • obsługa systemu SAP
  • obsługa systemu KSAT2000i
  • obsługa systemu SMP
  • obsługa systemu EOF
  • obsługa systemu Q-Inwentaryzacja
  • umiejętność pracy w zespole, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, planowanie i organizowanie pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczniu 2025 roku wyniósł poniżej 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
  • kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

APLIKUJ TERAZ

Specjalista do spraw sprawozdawczości, analiz i statystyk w zakresie pomocy społecznej oraz pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych

1)Ustalanie diagnozy socjalnej dotyczącej problemów społecznych występujących w gminie Nidzica;2)Opracowywanie struktury natężenia problemów. społecznych, wyznaczanie kierunków działań pomocy społecznej na podstawie zidentyfikowanych potrzeb osób i rodzin, koordynacja działań...

Pracownik ds. sprawozdawczości finansowej 

Zakres obowiązków: sporządzanie analiz i danych do wewnętrznych i zewnętrznych sprawozdań finansowych, analiza i weryfikacja zapisów księgowych wykorzystywanych do sprawozdań w zakresie zgodności z Polityką rachunkowości Spółki, uzgadnianie wzajemnych transakcji ze Spółkami...

Specjalista ds. sprawozdawczości i analiz

Opis stanowiska: Udział w procesie sporządzania i raportowania kwartalnych, półrocznych i rocznych jednostkowych oraz skonsolidowanych sprawozdań finansowych wg standardów krajowych oraz międzynarodowych Udział w procesie gromadzenia i raportowania danych niefinansowych (ESG) grupy...


Strażnik miejski - aplikant

Osoba na tym stanowisku:- jest odpowiedzialna za ochronę porządku publicznego na terenie miasta Leszna, w tym obsługę monitoringu miejskiego,- czuwa nad porządkiem i kontrolą ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,- współdziała z właściwymi podmiotami w...

Nauczyciel współorganizujący kształcenie w przedszkolu

zgodny z charakterystyką pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: uprawnienia do pracy w dziećmi ze spektrum autyzmu

Robotnik gospodarczy

Prace porządkowe oraz nieskomplikowane prace naprawcze w budynku i na zewnątrz. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrześni. Skierowanie do pracy można uzyskać u...

Operator maszyn

Obsługa maszyn w ruchu, prace produkcyjne, kontrola jakości. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, inne Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, inne Wykształcenie: zasadnicze branżowe, inne Wykształcenie: średnie zawodowe, inne Wymagania inne: wykształcenie zawodowe,...