Praca: Ogrodnik szkółkarz


Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Ogrodnik szkółkarz
Miejsce pracy: Miechów (pow. górowski, gm. Niechlów), Miechów
Numer: StPr/25/0101
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie gleby do siewu sadzonek.Prace pielęgnacyjne sadzonek.Cięcia formujące.Sortowanie i pkowanie sadzonek.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe


Wymagania inne:

Mile widziane doświadczenie zawodowe jako ogrodnik szkółkarz.

Miejsce pracy:

Miechów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

APLIKUJ TERAZ

Ogrodnik terenów zieleni/pomocnik

Wykształcenie zawodowe Chęć do pracyZakładanie i pielęgnacja ogrodów Mile widziane prawo jazdy kat. B Praca w terenie - powiat ostrowski Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Ogrodnik

Pielęgnacja roślinMiejsce Pracy : Mników 290 Wymagania konieczne: Zawód: Ogrodnik szkółkarz Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Mile widziana znajomość znajomość gatunków i wymagań roślin liściastych, iglastych, bylin, pnączy i róż.doświadczenie zawodowe : min. 3 lata

Pomocniczy robotnik konserwacji terenów zieleni

koszenie terenów zielonych, prace porządkowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: chęć do pracy Uprawnienia: dyspozycyjność Wymagania inne: mile widziane prawo jazdy kat. B(22.2025.MK)


Zastępca Dyrektora Departamentu Kredytów

Twój zakres obowiązków: Kształtowanie oferty kredytowej Banku oraz produktów z nim powiązanych, z uwzględnieniem realizacji strategii Banku i zmieniających się potrzeb Klientów. Zarządzanie zespołem oraz zapewnienie efektywnej współpracy wewnątrz Departamentu Kredytów, z innymi...

Specjalista Działu Administracji Produktami Kredytowymi

Twój zakres obowiązków: Systemowa weryfikacja parametrów umów kredytowych oraz operacji wykonanych na kontach bankowych. Weryfikacja poprawności zaczytywania danych z systemu bankowego do dokumentów dotyczących procesów kredytowych. Merytoryczna kontrola dokumentów księgowych....

Specjalista ds. Administracji Kontraktami

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikację poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów. Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy. Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej. Wspieranie...

Starszy Referent w Sekcji Księgowej

Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie rachunkowości lub studia podyplomowe, w zakresie rachunkowości, co najmniej 2 letni staż pracy, biegła obsługa komputera, znajomość pakietu OpenOffice, znajomość Ustawy o finansach publicznych, znajomość Ustawy o...