Praca: Opiekun


Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Opiekun
Miejsce pracy: Mierczyce
Numer: StPr/25/0040
OBOWIĄZKI:
sprawowanie bezpośredniej opieki nad mieszkancami Domu (ubieranie, czesanie, kąpanie, podawanie posiłków, wyjazdy do poradni specjalistycznych zgodnie z zaleceniami lekarzy)
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Mierczyce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze

APLIKUJ TERAZ

Opiekun

- pomoc i wspieranie w codziennych czynnościach mieszkańców, - aktywizowanie mieszkańców do zwiększenia ich samodzielności życiowej, - doradztwo w zakresie planowania wydatków lub sposobu spędzania czasu wolnego,- przeprowadzanie wywiadu i oględzin pod kątem ewentualnych zagrożeń...

Opiekun środowiskowy

Czynności gospodarcze i pielęgnacyjne w środowisku zamieszkania klientów MOPS. Praca w godzinach: poniedziałek 8:00-16:00, wtorek-piątek od godz. 7:30 do godz. 15:30, inne godziny w zależności od potrzeb na polecenie przełożonego. Praca wykonywana jest na terenie miasta Pruszcz Gdański...

Opiekun

Wykonywanie czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, dbałość o wygląd i estetykę pokoi mieszkańców, karmienie i pomoc w spożywaniu posiłków, zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom, pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu: współudział w tworzeniu indywidualnych planów...


Zastępca Dyrektora Departamentu Kredytów

Twój zakres obowiązków: Kształtowanie oferty kredytowej Banku oraz produktów z nim powiązanych, z uwzględnieniem realizacji strategii Banku i zmieniających się potrzeb Klientów. Zarządzanie zespołem oraz zapewnienie efektywnej współpracy wewnątrz Departamentu Kredytów, z innymi...

Specjalista Działu Administracji Produktami Kredytowymi

Twój zakres obowiązków: Systemowa weryfikacja parametrów umów kredytowych oraz operacji wykonanych na kontach bankowych. Weryfikacja poprawności zaczytywania danych z systemu bankowego do dokumentów dotyczących procesów kredytowych. Merytoryczna kontrola dokumentów księgowych....

Specjalista ds. Administracji Kontraktami

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikację poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów. Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy. Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej. Wspieranie...

Starszy Referent w Sekcji Księgowej

Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie rachunkowości lub studia podyplomowe, w zakresie rachunkowości, co najmniej 2 letni staż pracy, biegła obsługa komputera, znajomość pakietu OpenOffice, znajomość Ustawy o finansach publicznych, znajomość Ustawy o...