Praca: Referent


Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Referent
Miejsce pracy: Legnica
Numer: StPr/25/0134
OBOWIĄZKI:
według programu stażu: zapoznanie z przepisami o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych, kserowanie dokumentów, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, wpinanie dokumentów do akt, przygotowanie korespondencji do wysyłki, wprowadzenie dokumentów do systemów informatycznych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

staż dla osób bezrobotnych

Miejsce pracy:

Legnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy

APLIKUJ TERAZ

Referent ds.administracyjnych

Prowadzenie sekretariatu poradni:przyjmowanie zgłoszeń rodziców i opiekunów prawnych, obsługa kancelaryjno-biurowa, obsługa e-puap, sio,e-doręczenia, korekta techniczna opiniiPraca na 1/2 etatu w godzinach: 12-16 lub 13-17 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Referent

Analizowanie i zestawianie obowiązujących dokumentów normatywno-prawnych regulujących zasady eksploatacji i gospodarowania mieniem. Prowadzenie działalności bieżącej oraz kontrolnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami żywnościowymi. Księgowanie dokumentów przychodowo-rozchodowych....

Referent

Prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami. Realizacja zadań z zakresu rehablitacji społecznej. Zastępstwo obsługi sekretariatu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera Uprawnienia: KURS PRAWA JAZDY B Wymagania inne:


Zastępca Dyrektora Departamentu Kredytów

Twój zakres obowiązków: Kształtowanie oferty kredytowej Banku oraz produktów z nim powiązanych, z uwzględnieniem realizacji strategii Banku i zmieniających się potrzeb Klientów. Zarządzanie zespołem oraz zapewnienie efektywnej współpracy wewnątrz Departamentu Kredytów, z innymi...

Specjalista Działu Administracji Produktami Kredytowymi

Twój zakres obowiązków: Systemowa weryfikacja parametrów umów kredytowych oraz operacji wykonanych na kontach bankowych. Weryfikacja poprawności zaczytywania danych z systemu bankowego do dokumentów dotyczących procesów kredytowych. Merytoryczna kontrola dokumentów księgowych....

Specjalista ds. Administracji Kontraktami

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikację poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów. Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy. Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej. Wspieranie...

Starszy Referent w Sekcji Księgowej

Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie rachunkowości lub studia podyplomowe, w zakresie rachunkowości, co najmniej 2 letni staż pracy, biegła obsługa komputera, znajomość pakietu OpenOffice, znajomość Ustawy o finansach publicznych, znajomość Ustawy o...