Praca: Pracownik utrzymania terenów zielonych


Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Pracownik utrzymania terenów zielonych
Miejsce pracy: Ząbkowice Śląskie
Numer: StPr/25/0135
OBOWIĄZKI:
koszenie, arreacja, wertykulacja, pielęgnacja zieleni, nasadzania, wycinka krzewów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: obsługa kas fiskalnych


Wymagania inne:

umiejętność obsługi sprzętu ogrodniczego typu podkoszarkidoświadczenie zawodowe związane z utrzymaniem terenów zielonych

Miejsce pracy:

Ząbkowice Śląskie


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich

APLIKUJ TERAZ

Ogrodnik terenów zieleni/pomocnik

Wykształcenie zawodowe Chęć do pracyZakładanie i pielęgnacja ogrodów Mile widziane prawo jazdy kat. B Praca w terenie - powiat ostrowski Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Ogrodnik

Pielęgnacja roślinMiejsce Pracy : Mników 290 Wymagania konieczne: Zawód: Ogrodnik szkółkarz Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Mile widziana znajomość znajomość gatunków i wymagań roślin liściastych, iglastych, bylin, pnączy i róż.doświadczenie zawodowe : min. 3 lata

Pomocniczy robotnik konserwacji terenów zieleni

koszenie terenów zielonych, prace porządkowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: chęć do pracy Uprawnienia: dyspozycyjność Wymagania inne: mile widziane prawo jazdy kat. B(22.2025.MK)


Zastępca Dyrektora Departamentu Kredytów

Twój zakres obowiązków: Kształtowanie oferty kredytowej Banku oraz produktów z nim powiązanych, z uwzględnieniem realizacji strategii Banku i zmieniających się potrzeb Klientów. Zarządzanie zespołem oraz zapewnienie efektywnej współpracy wewnątrz Departamentu Kredytów, z innymi...

Specjalista Działu Administracji Produktami Kredytowymi

Twój zakres obowiązków: Systemowa weryfikacja parametrów umów kredytowych oraz operacji wykonanych na kontach bankowych. Weryfikacja poprawności zaczytywania danych z systemu bankowego do dokumentów dotyczących procesów kredytowych. Merytoryczna kontrola dokumentów księgowych....

Specjalista ds. Administracji Kontraktami

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikację poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów. Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy. Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej. Wspieranie...

Starszy Referent w Sekcji Księgowej

Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie rachunkowości lub studia podyplomowe, w zakresie rachunkowości, co najmniej 2 letni staż pracy, biegła obsługa komputera, znajomość pakietu OpenOffice, znajomość Ustawy o finansach publicznych, znajomość Ustawy o...