Praca: Elektryk


Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Elektryk
Miejsce pracy: Tarnowiec (pow. trzebnicki, gm. Zawonia), Tarnowiec
Numer: StPr/25/0002
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie instalacji elektrycznych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Tarnowiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy

APLIKUJ TERAZ

Elektryk

Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziane uprawnienia do 1 kV - w przypadku braku uzyskanie ich zapewnia pracodawcaZakres obowiązków: instalacje elektryczne wewnętrznePraca w delegacji: kraj Polska, pon.-...

Serwisant / Serwisantka Maszyn Budowlanych (dział maszyn do głębokiego fundamentowania)

Zadania: Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami. Wymagania: Wykształcenie minimum średnie techniczne o kierunku mechatronika,...

Elektryk utrzymania ruchu

Montaż, instalacja, naprawa i konserwacja różnych urządzeń elektrycznych, maszyn i silników. Wymagania konieczne: Zawód: Elektryk* (wymagany staż - lata: 1) Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o...


Zastępca Dyrektora Departamentu Kredytów

Twój zakres obowiązków: Kształtowanie oferty kredytowej Banku oraz produktów z nim powiązanych, z uwzględnieniem realizacji strategii Banku i zmieniających się potrzeb Klientów. Zarządzanie zespołem oraz zapewnienie efektywnej współpracy wewnątrz Departamentu Kredytów, z innymi...

Specjalista Działu Administracji Produktami Kredytowymi

Twój zakres obowiązków: Systemowa weryfikacja parametrów umów kredytowych oraz operacji wykonanych na kontach bankowych. Weryfikacja poprawności zaczytywania danych z systemu bankowego do dokumentów dotyczących procesów kredytowych. Merytoryczna kontrola dokumentów księgowych....

Specjalista ds. Administracji Kontraktami

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikację poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów. Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy. Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej. Wspieranie...

Starszy Referent w Sekcji Księgowej

Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie rachunkowości lub studia podyplomowe, w zakresie rachunkowości, co najmniej 2 letni staż pracy, biegła obsługa komputera, znajomość pakietu OpenOffice, znajomość Ustawy o finansach publicznych, znajomość Ustawy o...