Praca: Higienistka stomatologiczna


Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Higienistka stomatologiczna
Miejsce pracy: Trzebnica
Numer: StPr/25/0005
OBOWIĄZKI:
wykonywanie zabiegów profilaktyczno-leczniczych, asystowanie przy zabiegach, przygotowywanie gabinetu i środowiska pracy dla stomatologa, profilaktyka próchnicy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: higienistka stomatologiczna


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Trzebnica


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy

APLIKUJ TERAZ

Asystentka Stomatologiczna / Asystent Stomatologiczny

Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), sterylizację narzędzi i materiałów. Wystarczy, że posiadasz: dyplom potwierdzający zawód asystentki stomatologicznej lub...

Higienistka stomatologiczna

wykonywanie zabiegów profilaktyczno-leczniczych, asystowanie przy zabiegach, przygotowywanie gabinetu i środowiska pracy dla stomatologa, profilaktyka próchnicy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: higienistka stomatologiczna Wymagania inne:

Asystentka stomatologiczna

- asystowanie przy zabiegach,- mycie/dezynfekcja narzędzi i sprzętu,- rejestracja pacjentów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Asystentka stomatologiczna Wymagania inne:


Zastępca Dyrektora Departamentu Kredytów

Twój zakres obowiązków: Kształtowanie oferty kredytowej Banku oraz produktów z nim powiązanych, z uwzględnieniem realizacji strategii Banku i zmieniających się potrzeb Klientów. Zarządzanie zespołem oraz zapewnienie efektywnej współpracy wewnątrz Departamentu Kredytów, z innymi...

Specjalista Działu Administracji Produktami Kredytowymi

Twój zakres obowiązków: Systemowa weryfikacja parametrów umów kredytowych oraz operacji wykonanych na kontach bankowych. Weryfikacja poprawności zaczytywania danych z systemu bankowego do dokumentów dotyczących procesów kredytowych. Merytoryczna kontrola dokumentów księgowych....

Specjalista ds. Administracji Kontraktami

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikację poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów. Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy. Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej. Wspieranie...

Starszy Referent w Sekcji Księgowej

Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie rachunkowości lub studia podyplomowe, w zakresie rachunkowości, co najmniej 2 letni staż pracy, biegła obsługa komputera, znajomość pakietu OpenOffice, znajomość Ustawy o finansach publicznych, znajomość Ustawy o...