Praca: Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Baz Referencyjnych i Kontroli Terenowych


Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Baz Referencyjnych i Kontroli Terenowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DBRiKT/20/25

Stanowisko pracy ds. kontroli oraz zapewnienia prawidłowości realizacji czynności kontrolnych instrumentów wsparcia krajowego

 

Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika

 

Oferujemy:
  • stabilną pracę,
  • nowoczesne technologie,
  • szkolenia merytoryczne i językowe,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
  • przeprowadzanie kontroli na miejscu oraz w terenie: 
    • w podmiotach współpracujących z ARiMR (Banki, Zakłady Utylizacyjne, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa), 
    •  u beneficjentów pomocy krajowej, 
    •  w jednostkach terenowych ARiMR,
  • sporządzanie wykazów aktów prawnych dotyczących przedmiotu kontroli w celu przygotowania podstawy formalno-merytorycznej do realizacji czynności kontrolnych. 
  • analiza i monitoring oraz archiwizacja dokumentacji kontrolnej, 
  • analiza danych o stanie kontrolowanych obszarów oraz wskazywanie problemów, których rozwiązanie wymaga zmiany dotychczas obowiązujących standardów. 
  • opracowywanie i doskonalenie standardów pracy, 
  • przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla jednostek nadzorowanych (BKM, KOWR), 
  • prowadzenie Systemu Helpdesk w zakresie kontroli na miejscu,
  • udział w misjach audytowych, obsługa audytów, 
  • zgłaszanie i testowanie modyfikacji systemu informatycznego wspierającego proces kontroli na miejscu,
  • nadzór nad prowadzeniem korespondencji bieżącej, 
  • samokształcenie w zakresie kontrolowanych mechanizmów pomocowych.
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie wyższe,
  • udokumentowany co najmniej roczny staż pracę,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • umiejętność pozyskiwania właściwych informacji oraz ich analiza,
  • umiejętność planowania,
  • komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,
  • prawo jazdy kat. B,
  • gotowość do pracy w terenie (obszar całej Polski – przynajmniej jeden wyjazd w miesiącu),
  • znajomość obsługi MS Office.
Wymagania pożądane:
  • dbałość o szczegóły, 
  • umiejętność pracy w pod presją czasu. 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia.(Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia).
  • List motywacyjny.
  • Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy oraz prawo jazdy kat. B.

Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.

APLIKUJ TERAZ

Audytor wewnętrzny

Warunki pracy praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów stanowisko pracy znajduje się na V piętrze...

Specjalista / Specjalistka ds. Jakości Współpracy z Partnerami

Na rozgrzewkę kilka pytań Masz doświadczenie w pracy w obszarze kontroli jakości, audytu lub obsługi klienta? Posiadasz czarny pas w sztuce komunikacji i potrafisz efektywnie komunikować się z różnymi osobami? Wyróżniasz się zdolnościami analitycznymi, które pomagają Ci z gąszczu...

Audytor Wewnętrzny

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.: opracowywania rocznych planów audytów i kontroli wewnętrznej, realizowanie działań kontrolnych oraz zadań audytowych w poszczególnych obszarach funkcjonowania Spółki, sporządzanie dokumentacji z przeprowadzanych czynności...


Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń...

Kosmetolog - Handlowiec

Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa aktualnych w branży kosmetycznej (Salony Kosmetyczne, Spa). Sprzedaż produktów Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów. Przygotowywanie materiałów szkoleniowych Raportowanie wyników. Organizacja szkoleń i akcji promocyjnych....

Kosmetolog - Handlowiec

Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa aktualnych w branży kosmetycznej (Salony Kosmetyczne, Spa). Sprzedaż produktów Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów. Przygotowywanie materiałów szkoleniowych Raportowanie wyników. Organizacja szkoleń i akcji promocyjnych....

Kosmetolog - Handlowiec

Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa aktualnych w branży kosmetycznej (Salony Kosmetyczne, Spa). Sprzedaż produktów Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów. Przygotowywanie materiałów szkoleniowych Raportowanie wyników. Organizacja szkoleń i akcji promocyjnych....