Praca: Szef Zmiany w Recepcji


Novotel & ibis Kraków Centrum

Szef Zmiany w Recepcji
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: SZEFZMIAN/0225/UP
Twoja misja

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za wsparcie Kierownika Recepcji w codziennych obowiązkach, zapewniając najwyższy standard obsługi gości, zarządzając zespołem recepcyjnym podczas pełnionej zmiany oraz dbając o efektywność działu

Twój zakres obowiązków
  • Motywowanie, nadzór nad pracą oraz wspólna realizacja zadań działu recepcji
  • Przestrzeganie procedur sieci oraz umiejętność wdrażania nowych standardów
  • Dbanie o najwyższy poziom obsługi Gości
  • Dbanie o rozwój kompetencji oraz szkolenie zespołu
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości usług
  • Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych w sposób profesjonalny
  • Tworzenie przyjaznej i profesjonalnej atmosfery pracy
Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu
  • Doświadczenie w pracy w recepcji hotelu
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu
  • Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
  • Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Pozytywne nastawienie i umiejętność kreowania profesjonalnego wizerunku hotelu
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Umiejętność budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z Gośćmi
Zadbamy o Ciebie poprzez
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników
  • dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne
  • prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport
  • spotkania integracyjne
  • kantynę pracowniczą
  • możliwość rozwoju zawodowego, wyznaczenie jasnej ścieżki kariery
  • karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
  • wygodny uniform
  • program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonistka

Świadczenie najwyższej jakości obsługi klienta. Profesjonalne check-in i check-out gości. Obsługa połączeń telefonicznych i przekazywanie informacji. Współpraca z innymi działami hotelu. Obsługa transakcji gotówkowych i kart kredytowych. Biegła znajomość języka angielskiego. Dobra...

Recepcjonista hotelowy

Wprowadzenie do firmy - zapoznanie się z misją firmy oraz omówienie struktur organizacyjnych. Obsługa gości, klientów, przyjmowanie i witanie gości. Udzielania informacji dotyczących firmy oraz kieorwanie gości do odpowiednich osób. Zarządzanie komunikacją - odbieranie połączeń...

Recepcjonistka w hotelu

- Obsługa rezerwacji oraz witanie gości- Meldowanie i wymeldowywanie gości- Odbieranie telefonów i odpowiadanie na zapytania klientów- Współpraca z zespołem kelnerskim i kuchnią w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi- Dbanie o pozytywny wizerunek restauracji- Naliczanie...


Kucharz/ka

wg zawodu Wymagania inne: Wymagania; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, motywacja do pracy, sumienność, odpowiedzialność.

Psycholog

wg zawodu Wymagania inne: Opis stanowiska pracy;Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Polskiego Związku Niewidomych w Kielcach zatrudni osobę na umowę o pracę, na cząstkę etatu (w zależności od możliwości kandydata) na stanowisko: Psycholog.Wymagania: Wykształcenie wyższe na kierunku...

Kucharz

wg stanowiska Wymagania inne: Wymagania; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, motywacja do pracy, sumienność.

Kierowca autobusów

Kierowanie autobusami - przewóz osób Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. D Uprawnienia: roczne doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 1) Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Umiejętność pracy z ludźmi...