Praca: HR Manager


We are an international technical service provider with over 250 technicians delivering technical and IT services to the construction, industry and energy sectors all over the world. Our DNA is half-Danish and half-Polish. 

Currently, we are looking for a HR Manager reporting directly to CAO

HR Manager
Miejsce pracy: Szczecin, biuro na 7. piętrze Posejdonu

The Job

We are looking for a candidate ready to take the HR department to a new level. Our HR is in the heart of company’s operations and its deliverables have strategic importance for our business. It is the position for a person who despite the daily routines will have creativity and power to enhance the productivity and efficiency of the HR Team, using modern digital and AI solutions for repetitive tasks in order to free resources to concentrate on quality of recruitment, human development and employees’ needs.

You will manage a team of 8 people who are in charge of recruitment in a demanding sector of the labour market,  international compliance, payroll for ca 300 employees in the Group (mostly – but not exclusively – in Poland and Denmark), staff development and evaluation.

The key deliverables expected of our HR department are:
  • providing suitable technical staff for projects in response to changing needs of our customers in close cooperation with the project department 
  • ensuring compliance with both Polish/Danish regulations and in countries where we execute projects 
  • enhancing wellbeing and motivation of all staff, supporting their professional development and lowering staff turnover 
In order to create a world class HR department, you will have to:
  • Follow trends in People’s Management and use modern tools
  • Work closely with all heads of departments in the organisation, ensuring that company goals are met
  • Identify and eliminate waste in HR processes and find better ways of working
  • Take ownership of initiatives from identification through to project delivery 
  • Creatively find solutions suitable for cross border operations
  • Ensure that required documentation and data are on the high level of accuracy
We are looking for a candidate who:
  • Has a solid knowledge of labour law regulations in international context
  • Can lead, inspire and motivate the team, delegate tasks and deliver the results
  • Shares company’s values and culture, and actively cooperates with all departments to achieve the strategic objectives 
  • Inspires, proposes and implements changes
  • Is self-driven, well-organised, able to achieve the objectives and meet deadlines
  • Has a good professional command of English and is used to working in this language
  • Experience of working as HR Manager is not a must, but will be an advantage
We offer:
  • Opportunity to create “state-of-the-art” HR Department 
  • Scandinavian working culture with flat hierarchy and a high level of independence and flexibility 
  • Education and professional development, with option to join the top management group
  • Comfortable work space – our office on the 7th floor of Posejdon is located in the very heart of the city 
  • Generous package of benefits
  • Gross salary of PLN 11.000-16.000 plus quarterly performance bonus
  • This position is based in our office in Szczecin.
Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem pk@eryk.com. Administratorem danych osobowych jest Eryk Sp. Z o.o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Pl. Brama Portowa 1 70-225. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia zakończenia rekrutacji. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.” Zgadzam się na przetwarzanie przez Eryk Sp. Z o.o, moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Eryk Sp. Z o.o
APLIKUJ TERAZ

Lider Zespołu Kadrowo-Płacowego

Organizacja i nadzór nad pracą zespołu Optymalizacja procesów kadrowo-płacowych (zatrudnienia, wynagrodzeń, zwolnień) Przygotowanie dokumentacji do kontroli ZUS, PIP, SG Organizacja szkoleń dla pracowników zespołu Wdrażanie inicjatyw zwiększających efektywność pracy Znajomość zasad...

Kierownik sekcji kadr, szkoleń i spraw socjalnych

współpraca z radcą prawnym m.in. w zakresie spraw sądowych wynikających ze stosunku pracy, dokonywanie czynności dotyczących wyjaśniania spraw realizowanych na zajmowanym stanowisku, współpraca z Rejestrem Usług Medycznych w zakresie aktualizacji danych personelu medycznego w programie...

Kierownik Działu Kadr i Płac

Opis stanowiska: zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia planowanych celów organizacja pracy zespołu optymalizacja procesów zatrudnienia / zwolnienia, oraz rozliczenia wynagrodzeń pracowników klientów organizacja przechodzenia kontroli ewidencji kadrowej klientów organizacja szkoleń...


Administrator (pracownik pomocniczy)

• wykonywanie prac porządkowych w siedzibach ZLM,• wykonywanie bieżących napraw wyposażenia w siedzibach ZLM,• rozbiórka wyposażenia meblowego, • dostarczanie korespondencji między komórkami organizacyjnymi ZLM, • wykonywanie prac pomocniczych związanych z działalnością...

Asystent ds. Serwisu Technicznego

Opis stanowiska: Odbiór maszyn i urządzeń wewnątrz oraz na zewnątrz hali produkcyjnej, Udział w przestawianiu maszyn i linii produkcyjnych, Nadzorowanie i współpraca z biurem projektowym oraz firmami serwisowymi, Uczestnictwo w projektach innowacyjnych dotyczących linii produkcyjnych....

Pomoc kuchenna

• Mycie, obieranie, krojenie, rozdrabnianie warzyw, owoców i innych surowców• Przygotowywanie półproduktów i produktów zgodnie z recepturami• Przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharza• Dbanie o porządek i czystość w kuchni, zapleczu, magazynów• Mycie naczyń i...

Specjalista ds. Optymalizacji Procesów i Lean Management

Opis stanowiska: Wdrażanie działań usprawniających procesy operacyjne Promowanie kultury ciągłej poprawy Zarządzanie projektami zgodnie z zasadami Lean Management Analizowanie i rozwiązywanie problemów operacyjnych Opracowywanie dokumentacji operacyjnej, takiej jak instrukcje czy standardy...