Praca: Starszy inspektor


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Lubelskim
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Tomaszów Lubelski
Ogłoszenie o naborze Nr 149056

Warunki pracy


  • praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
    w Tomaszowie Lubelskim, w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze, budynek i pomieszczenia urzędu niedostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  • praca w systemie codziennym w godzinach 7.30 - 15.30;
  •  praca w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe i szkolenia;
  • praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka, skaner);
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - oświetlenie sztuczne i naturalne;
  • praca z bazami danych/programami specjalistycznymi;
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych;

Zakres zadań

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  • realizowanie założeń polityki kadrowo-płacowej komendanta powiatowego
  • opracowywanie regulaminów, zarządzeń, decyzji, rozkazów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
  • prowadzenie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną w komendzie powiatowej;
  • prowadzenie dokumentacji pomocniczej wymaganej na zajmowanym stanowisku (ewidencja wyjść w godzinach pracy, listy obecności, książka kontroli, ewidencja czasu służby i pracy strażaków oraz pracowników cywilnych);
  • prowadzenie spraw osobowych i emerytalno-rentowych strażaków oraz pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  • analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo-gaśniczej;
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
  • prowadzenie zadań archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • wykonywanie innych zadań związanych z funkcjonowaniem komendy powiatowej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie wykształcenie średnie lub średnie branżowe;
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenie zawodowe/staż pracy: min. 24 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno-biurowych; finansowo – księgowym
  • prawo jazdy kat. B;
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn);
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość elektronicznego systemu obsługi dokumentów EZD
  • umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa
  • praktyczna znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, ochronie przeciwpożarowej, służbie cywilnej a także przepisów wykonawczych do tych ustaw, Kodeks pracy oraz przepisów dotyczących pracowników;
  • umiejętność obsługi komputera (dobra znajomość pakietu MS Office, Internetu i poczty elektronicznej)
  • znajomość zasad prawidłowego postępowania z dokumentacją w ramach organizacji archiwum komendy
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność;
  • zdolność analitycznego myślenia, rzetelność i terminowość;
APLIKUJ TERAZ

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy

Prowadzenie pełnej księgowości (księgi handlowe) zgodnie z prawem. Weryfikacja i księgowanie faktur krajowych i zagranicznych. Tworzenie sprawozdań dla NBP i GUS. Przygotowanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, WHT, itp.). Zamykanie okresów sprawozdawczych oraz udział w audytach....

Księgowa / Księgowy

Obowiązki: prowadzenie pełnej księgowości OZM PZD, prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, prowadzenie obsługi płacowej i obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań finansowych, dekretowanie i księgowanie w programie DGCS System PZD dokumentów księgowych,...

Księgowy

prowadzenie pełnej księgowości Stowarzyszenia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Uprawnienia: obsługa komputera i urządzeń biurowych Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne: doświadczenie w księgowości


Administrator (pracownik pomocniczy)

• wykonywanie prac porządkowych w siedzibach ZLM,• wykonywanie bieżących napraw wyposażenia w siedzibach ZLM,• rozbiórka wyposażenia meblowego, • dostarczanie korespondencji między komórkami organizacyjnymi ZLM, • wykonywanie prac pomocniczych związanych z działalnością...

Asystent ds. Serwisu Technicznego

Opis stanowiska: Odbiór maszyn i urządzeń wewnątrz oraz na zewnątrz hali produkcyjnej, Udział w przestawianiu maszyn i linii produkcyjnych, Nadzorowanie i współpraca z biurem projektowym oraz firmami serwisowymi, Uczestnictwo w projektach innowacyjnych dotyczących linii produkcyjnych....

Pomoc kuchenna

• Mycie, obieranie, krojenie, rozdrabnianie warzyw, owoców i innych surowców• Przygotowywanie półproduktów i produktów zgodnie z recepturami• Przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharza• Dbanie o porządek i czystość w kuchni, zapleczu, magazynów• Mycie naczyń i...

Specjalista ds. Optymalizacji Procesów i Lean Management

Opis stanowiska: Wdrażanie działań usprawniających procesy operacyjne Promowanie kultury ciągłej poprawy Zarządzanie projektami zgodnie z zasadami Lean Management Analizowanie i rozwiązywanie problemów operacyjnych Opracowywanie dokumentacji operacyjnej, takiej jak instrukcje czy standardy...