Praca: Referent


Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 149023

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,
  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,
  • praca siedząca, jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca w porze dziennej,
  • wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami,
  • zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • nowoczesny budynek wielokondygnacyjny klasy A,
  • przystosowany dla osób niepełnosprawnych: winda, toaleta, miejsce parkingowe,
  • obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózku inwalidzkim przy wejściu do budynku,
  • w budynku korytarze są pozbawione progów, umożliwiając swobodne poruszanie się po nich osobom na wózku inwalidzkim,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym,
  • narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.

 

Zakres zadań

  • Prowadzi postępowania podatkowe w sprawie podatku od czynności cywilno-prawnych oraz podatku od spadków i darowizn, w celu ustalenia lub określenia należności podatkowej.
  • Wnioskuje o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych, w celu doprowadzenia do realizacji tych zobowiązań.
  • Sporządza informacje, sprawozdania, analizy z zakresu zadań realizowanych na stanowisku pracy, w celu przekazania pracownikom innych stanowisk pracy w Urzędzie oraz zewnętrznym podmiotom uprawnionym,
  • Prowadzi czynności sprawdzające i postępowania podatkowe od spadków i darowizn oraz podatku od czynności cywilnoprawnych,
  • Wystawia zaświadczenia w podatku od spadku i darowizn.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego,
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Dokładność i systematyczność,
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
  • Obsługa specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych na zajmowanym stanowisku.
APLIKUJ TERAZ

Referent / podinspektor/ inspektor w wydziale nieruchomości

- prowadzenie i aktualizacja ewidencji nieruchomości, budynków i lokali, - koordynacja procesu przygotowywania pustych lokali do ponownego zasiedlenia, - przygotowywanie informacji o nieruchomościach gminnych dla jednostek Urzędu Miasta Łodzi, - przygotowywanie projektów zarządzeń...

Referent ds.administracyjnych

Prowadzenie sekretariatu poradni:przyjmowanie zgłoszeń rodziców i opiekunów prawnych, obsługa kancelaryjno-biurowa, obsługa e-puap, sio,e-doręczenia, korekta techniczna opiniiPraca na 1/2 etatu w godzinach: 12-16 lub 13-17 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Referent

Analizowanie i zestawianie obowiązujących dokumentów normatywno-prawnych regulujących zasady eksploatacji i gospodarowania mieniem. Prowadzenie działalności bieżącej oraz kontrolnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami żywnościowymi. Księgowanie dokumentów przychodowo-rozchodowych....


Administrator (pracownik pomocniczy)

• wykonywanie prac porządkowych w siedzibach ZLM,• wykonywanie bieżących napraw wyposażenia w siedzibach ZLM,• rozbiórka wyposażenia meblowego, • dostarczanie korespondencji między komórkami organizacyjnymi ZLM, • wykonywanie prac pomocniczych związanych z działalnością...

Asystent ds. Serwisu Technicznego

Opis stanowiska: Odbiór maszyn i urządzeń wewnątrz oraz na zewnątrz hali produkcyjnej, Udział w przestawianiu maszyn i linii produkcyjnych, Nadzorowanie i współpraca z biurem projektowym oraz firmami serwisowymi, Uczestnictwo w projektach innowacyjnych dotyczących linii produkcyjnych....

Pomoc kuchenna

• Mycie, obieranie, krojenie, rozdrabnianie warzyw, owoców i innych surowców• Przygotowywanie półproduktów i produktów zgodnie z recepturami• Przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharza• Dbanie o porządek i czystość w kuchni, zapleczu, magazynów• Mycie naczyń i...

Specjalista ds. Optymalizacji Procesów i Lean Management

Opis stanowiska: Wdrażanie działań usprawniających procesy operacyjne Promowanie kultury ciągłej poprawy Zarządzanie projektami zgodnie z zasadami Lean Management Analizowanie i rozwiązywanie problemów operacyjnych Opracowywanie dokumentacji operacyjnej, takiej jak instrukcje czy standardy...