Praca: Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych


Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140- letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych

 

(Pion Administracyjno-Techniczny/ Dział Obsługi Administracyjnej/ Wydział ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych)

 

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Gen. Mariusza Zaruskiego 4
Nr ref.: 372/2024


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
  • rozliczenia zasobów lokalowych Spółki, kontakt z najemcami oraz prowadzenie rejestrów związanych z obsługą mieszkańców
  • obsługa przypisanych zgłoszeń w Systemie Zamówień Administracyjnych
  • przygotowywanie zapotrzebowań na dostawy/usługi/materiałów do postępowań w tym opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji oraz inicjowanie postępowań zgodnie z regulaminem dla wybranych grup
  • sprawowanie nadzoru nad realizacją umów zawartych w drodze postępowania na dostawy i usługi dla wybranych grup
  • uczestniczenie w pracach komisji przetargowych
  • realizacja zakupów gotówkowych oraz interwencyjnych
  • obsługa organizacyjna i administracyjna Działu, w tym koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji
  • ustalanie warunków, terminów i sposobu realizacji zamówień
  • utrzymywanie kontaktów z dostawcami i usługodawcami
  • rozliczanie faktur w dedykowanych systemach oraz kontrola merytoryczna
  • uczestnictwo w pracach zespołów zadaniowych, konsultacjach oraz spotkaniach
  • wsparcie administracyjne: zamawianie pieczątek i wizytówek, wydawanie i rozliczanie biletów komunikacyjnych
  • inicjowanie oraz wdrażanie usprawnień w pracy Wydziału
Nasze wymagania:
  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe kierunkowe (prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia)
  • min. 2 letnie doświadczenie zawodowe, preferowane na analogicznych stanowiskach
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, w tym mile widziany zaawansowany poziom Excel)
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole
  • współodpowiedzialność za pracę zespołu
  • umiejętności przekazywania informacji o postępach realizacji zadań i przedstawianie aktywnej postawy w ustalaniu celów
  • komunikatywność, zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy własnej
  • czytelny sposób porozumiewania się stosowny do sytuacji i odbiorcy
  • nastawienie zadaniowe, rzetelność oraz umiejętność ustalania priorytetów
  • otwartość na zmiany i świadomość ich wpływu na funkcjonowanie organizacji
  • mile widziana praktyczna wiedza o obsłudze procesów zamówień publicznych
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. nieruchomości i administracji

Rozliczanie podatku od nieruchomości. Udział w postępowaniach dotyczących najmu, sprzedaży oraz służebności przesyłu. Obsługa umów i faktur w systemie księgowym. Sporządzanie raportów, sprawozdań i dokumentacji. Przygotowywanie projektów regulaminów i procedur. Wykształcenie...

Administrator Nieruchomości

OPIS STANOWISKA: wsparcie Zarządcy i administrowanie budynkami mieszkalnymi aktywna, zaangażowana obsługa i kontakt z klientem również poza godzinami pracy biura (telefon, e-mail, bezpośrednio) nadzór nad firmami obsługującymi nieruchomości zbieranie i weryfikacja ofert na obsługę...

Inspektor w wydziale nieruchomości

szczegółowy zakres obowiązków umieszczony jest na stronie BIP lub www. powiat.cieszyn.pl Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy (umowa o pracę) lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni...


Pracownik budowlany

Wykonywanie prac wykończeniowych (malowanie, szpachlowanie, układanie płytek, montaż zabudowy GK). Prace remontowe (renowacje łazienek). Montaż elementów wyposażenia wnętrz (drzwi, okna, armatura sanitarna). Prace ogólnobudowlane (murowanie, tynkowanie, ocieplanie budynków). Prace...

Psycholog

pomoc psychologiczna dla uczniów, nauczycieli i rodziców Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Przygotowanie pedagogiczne Wymagania inne:

Monter stolarki otworowej

Montaż u klientów takich produktów jak: okna PCV oraz aluminium, drzwi zewnętrzne, rolety zewnętrzne, żaluzje fasadowe, bramy garażowe, drzwi wewnętrzne, podłogi i listwy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: doświadczenie na danym...

Florysta

w/g programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: