Praca: Specjalista ds. Administrowania nieruchomościami


AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.

(wymiar etatu: 1)
 
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Administrowania nieruchomościami
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska
  • realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami,
  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,
  • kwaterowanie i wykwaterowanie mieszkańców,
  • współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją,
  • protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,
  • przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,
  • nadzór nad firmami świadczącymi usługi sprzątania oraz bieżącej konserwacji,
  • dokonywanie odczytów wskazań liczników,
  • rozliczanie kosztów dostawy mediów,
  • opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami,
  • bieżący kontakt z lokatorami,
  • bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami,
  • wspieranie działań przełożonych.
Wymagania
  • doświadczenie zawodowe związane z administrowaniem nieruchomościami min 1 rok,
  • wykształcenie średnie,
  • mile widziane posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub odbycie certyfikowanego kurs zarządzania nieruchomościami/studiów podyplomowych z zakresu nieruchomości - będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
  • znajomość programu Mieszczanin – mile widziane,
  • prawo jazdy kat. B
  • możliwość dysponowania własnym samochodem (rekompensowane przez pracodawcę ryczałtem),
  • dobra organizacja czasu pracy, rzetelność, zaangażowanie.
Oferujemy
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • finansowanie szkoleń zawodowych i innych,
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dofinansowanie pakietów sportowych oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie,
  • dofinansowanie wypoczynku,
  • pakiet socjalny,
  • elastyczny czas pracy (możliwość korzystania z pracy zdalnej).
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. Administrowania nieruchomościami, dolnośląskie / Wrocław ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)) informujemy, że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-516), ul. Starościńska 1.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod numerem telefonu: 22 379 45 82, adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy państwowe, działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas trwania procesu rekrutacji oraz przez okres 12 miesięcy po jej zakończeniu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięciazgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
APLIKUJ TERAZ

Administrator nieruchomości

według harmonogramu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Młodszy Inspektor ds. Administrowania Nieruchomością w Wydziale Logistyki, w Referacie Obsługi Gospodarczej

Zadania: Prowadzenie spraw z zakresu administrowania nieruchomościami, w tym: stałe monitorowanie stanu obiektów, zgłaszanie przełożonemu potrzeb remontowych, usług konserwacyjnych oraz napraw w obiekcie udział w przeglądach technicznych, ogólnobudowlanych oraz kontrolach obiektu...

Specjalista ds. Administrowania Nieruchomościami

Administrowanie nieruchomościami na wyznaczonym terenie Zapewnienie efektywnego wykorzystania nieruchomości Udział w okresowych przeglądach technicznych Kontrola nieruchomości pod kątem bezumownego zajęcia i zgłaszanie nieprawidłowości Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości i...


Strażnik miejski - aplikant

Osoba na tym stanowisku:- jest odpowiedzialna za ochronę porządku publicznego na terenie miasta Leszna, w tym obsługę monitoringu miejskiego,- czuwa nad porządkiem i kontrolą ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,- współdziała z właściwymi podmiotami w...

Nauczyciel współorganizujący kształcenie w przedszkolu

zgodny z charakterystyką pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: uprawnienia do pracy w dziećmi ze spektrum autyzmu

Robotnik gospodarczy

Prace porządkowe oraz nieskomplikowane prace naprawcze w budynku i na zewnątrz. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrześni. Skierowanie do pracy można uzyskać u...

Operator maszyn

Obsługa maszyn w ruchu, prace produkcyjne, kontrola jakości. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, inne Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, inne Wykształcenie: zasadnicze branżowe, inne Wykształcenie: średnie zawodowe, inne Wymagania inne: wykształcenie zawodowe,...