Praca: Administrator nieruchomości


Administrator nieruchomości
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska
  • Zarządzanie nieruchomościami i prowadzenie dokumentacji.
  • Kwaterowanie i wykwaterowanie mieszkańców.
  • Współpraca i nadzór nad dostawcami usług związanych z nieruchomościami.
  • Odbiór i przekazywanie nieruchomości, wizje lokalne i zarządzanie awariami.
  • Nadzór nad firmami sprzątającymi i konserwującymi.
  • Odczyty liczników i rozliczanie kosztów mediów.
  • Obsługa faktur i rachunków.
  • Kontakt z lokatorami i obsługa systemu zarządzania nieruchomościami.
  • Wsparcie działań przełożonych.
Wymagania
  • Minimum 1 rok doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami.
  • Wykształcenie średnie; preferowane licencje lub certyfikaty w zarządzaniu nieruchomościami.
  • Biegła znajomość MS Office; znajomość programu Mieszczanin mile widziana.
  • Prawo jazdy kat. B i możliwość korzystania z własnego samochodu.
  • Dobra organizacja pracy, rzetelność, zaangażowanie.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Narzędzia potrzebne do pracy.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Szkolenia zawodowe, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie.
  • Dofinansowanie do pakietów sportowych i wypoczynku.
  • Elastyczność czasu pracy, w tym możliwość pracy zdalnej.
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Administrator nieruchomości, dolnośląskie / Wrocław ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)) informujemy, że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-516), ul. Zielone Zacisze 11B.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod numerem telefonu: 22 379 45 82, adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy państwowe, działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas trwania procesu rekrutacji oraz przez okres 12 miesięcy po jej zakończeniu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięciazgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
APLIKUJ TERAZ

Inspektor w wydziale nieruchomości

szczegółowy zakres obowiązków umieszczony jest na stronie BIP lub www. powiat.cieszyn.pl Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy (umowa o pracę) lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni...

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i rozliczanie umów kosztowych na dostawę energii elektrycznej i innych mediów, Zbieranie i przygotowanie danych niezbędnych do opracowania planu utrzymania eksploatacji obiektów w ramach stanowiska, Udział w...

Administrator / Administratorka Nieruchomości

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące administrowanie nieruchomościami, Nadzór nad konserwacją i utrzymaniem nieruchomości i lokali mieszkalnych, w tym zgłaszanie potrzeb usunięcia usterek i awarii, potwierdzanie, jakości i ilości usług wykonywanych na...


Ślusarz

- prace ślusarskie Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Nauczyciel przedszkola

Nauczyciel przedszkola Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: chęć do pracy, dobry kontakt z dziećmi

Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych

Obsługa urządzeń Wymagania konieczne: Uprawnienia: dyspozycyjność Wymagania inne: Sprawność obu rąk

Główny księgowy

Wymagania: wykształcenie mile widziane wyższe ekonomiczne, trzyletnie doświadczenie, mile widziana znajomość języków obcychZakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem godziny pracy 7-15 Wymagania inne: trzyletnie doświadczenie, mile widziana znajomość języków obcych