Praca: Administrator


Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Administrator
Miejsce pracy: Oborniki
Numer: StPr/25/0082
OBOWIĄZKI:
Monitorowanie podległych nieruchomości w tym m.in.:1. Zgłaszanie, koordynowanie, kontrola jakości i nadzór nad usługami świadczonymi na rzecz Spółdzielni (przeglądy budynków, usunięcie usterek, utrzymanie czystości i zieleni itp.)2. Branie udziału w odbiorach robót.3. Kontrola stanu technicznego budynków i ustalanie potrzeb remontowych i konserwacyjnych.4. Uczestniczenie w miarę potrzeb w przeglądach budynków.5. Zgłaszanie wykonawcy usterek powstałych w okresie gwarancyjnym.6. Sprawdzanie faktur dotyczących działu, ich opisywanie zgodnie z przyjętym podziałem.7. Załatwianie zgłoszeń (interwencji) od mieszkańców.8. Przygotowanie korespondencji dotyczącej działu.9. Przygotowanie danych do planów rzeczowo-finansowych remontów i konserwacji oraz współdziałanie w ich opracowaniu.10. Opracowanie materiałów do sprawozdań i informacji o realizacji planów rzeczowo-finansowych.11. Kontrolowanie poprawności działania liczników wody, ciepła, energii elektrycznej, gazu.12. Koordynowanie odczytów wodmierzy i rozliczania wody w systemie.13. Sporządzanie obmiarów do planów i postępowań przetargowych.14. Branie udziału w komisjach przetargowych.15. Uczestniczenie w eksmisji z lokalu.16. Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawch naruszeń regulaminów.17. Zapewnienie właściwego oznakowania budynków.18. Obsługa wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Spółdzielnię w zakresie techniczno-eksploatacyjnym.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, kierunek: budowlane
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Dobra organizacja pracy
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu


Wymagania inne:

- wykształcenie - min. średnie techniczne budowlane lub pokrewne branżowe odpowiednie do pełnionej funkcji- co najmniej 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku- uprawnienia budowlane- mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania nieruchomości- umiejętność czytania map, dokumentacji technicznej i kosztorysowej- umiejętność rozmowy z tzw. trudnym klientem- chęć poszerzania wiedzy- wymagany własny samochód- dokumenty aplikacyjne przesyłać można na podany adres e-mail : zarzad@smoborniki.plmiejsce wykonywania pracy: Oborniki, godziny pracy: 7.30-15.30 poniedziałki, 7-15 wtoreki - piątek, okres próbny 3 miesiące z możliwością dalszego zatrudnienia

Miejsce pracy:

Oborniki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 do 8 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach

APLIKUJ TERAZ

Administrator / Administratorka Nieruchomości

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów, Bieżące administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów 2 Bieżące dbanie o efektywne wykorzystanie powierzonych do administrowania...

Administrator nieruchomości

Wykształcenie wyższe: zarządzanie nieruchomościami Wymagane doświadczenie na stanowisku Zakres obowiązków:- kompleksowe zarządzanie Nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych - prowadzenie ewidencji i rejestrów Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Spółki i Miasta Gminy Ostrów...

Specjalista ds. Administrowania Nieruchomościami

Administrowanie nieruchomościami na terenie wyznaczonych gmin Zapewnienie efektywnego wykorzystania nieruchomości Udział w okresowych przeglądach technicznych Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości i zgłaszanie koniecznych napraw Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z...


Pielęgniarka / Pielęgniarz (Chirurgia)

Praca w gabinecie chirurgicznym w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. 1 Sierpnia 8 w Warszawie. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce rynkowe wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii kwartalnej; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/...

Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń...

Inspektor ds BHP i Ochrony Środowiska

Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy umowę o pracę pakiet ubezpieczenia na życie dla pracowników i ich rodzin pakiety medyczne dla pracowników i ich rodzin karta Multisport. Obowiązki: budowanie i realizacja polityki zakładu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska,...

Asystent / Asystentka Stomatologiczna

Przygotowanie gabinetu do zabiegów stomatologicznych. Przygotowanie pacjenta do zabiegów. Przestrzeganie zasad aseptyki i antyseptyki. Asystowanie lekarzowi dentyście podczas zabiegów. Wykształcenie kierunkowe (asystentka/higienistka). Umiejętność pracy w zespole. Chęć do nauki....